کد خبر : 34119
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

فرمانده سپاه قدس:

سپاه در برابر مشکلات مردم بی‌تفاوت نمی‌ماند

سپاه در برابر مشکلات مردم بی‌تفاوت نمی‌ماند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ما معتقدیم که محرومیت نباید در کشور نهادینه شود و سپاه در برابر مشکلات متعدد مردم سکوت نمی‌کند و در این راستا با مجلس و دولت رایزنی‌ها را انجام می‌دهد.

به گزارش گیلانستان سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش آغاز 2 هزار و 400 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه قدس گیلان اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم همواره یک توفیق بوده و در این راستا از کسانی که در بخش‌های مختلف جهت حل مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی گام برداشتند، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب است و باید برای حفظ انقلاب بکوشد ابراز داشت: امروز تهدیدات سایبری و فضای مجازی از تهدیدات دشمن بر علیه نظام است که در این راستا سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی برای مقابله با این تهدیدات وارد عمل می‌شوند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه کسانی به سپاه تهمت می‌زنند و این مجموعه انقلابی را جناحی می‌دانند تصریح کرد: هر شخص و مجموعه‌ای که خط فکری آن به بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب نزدیک باشد به سپاه نیز نزدیک است و سپاه هیچ نگاه جهت‌داری به احزاب ندارد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه سیاسی نیز در مقابل مشکلات سکوت نمی‌کند افزود: سپاه همواره با توجه به دستور آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، کار و اقدامات تمیز و فرهنگی را با رعایت قوانین به نتیجه می‌رساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه 99 درصد فعالیت‌های فرهنگی کشور با همت نیروهای حزب‌اللهی انجام می‌شود گفت: ما معتقدیم که محرومیت نباید در کشور نهادینه شود و سپاه در برابر مشکلات متعدد مردم سکوت نمی‌کند و در این راستا با مجلس و دولت رایزنی‌ها را انجام می‌دهد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه برخی افراد می‌گویند سپاه دولت دوم است در صورتی که این چنین نیست افزود: مشکلات متعددی در مناطق محروم و حتی حاشیه شهر‌ها وجود دارد و سپاه همواره مددکار و خدمتگزار مردم بوده و در این راستا تلاش می‌کند که در حوزه اقتصادی نیز گره‌‌گشایی کند.

وی به مشکلات متعدد 3 هزار خانواده محروم در گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از خانواده‌ها امروز حتی مسکن ندارند و سپاه تلاش می‌کند تا نقش مردم را شفاف کند و همه مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی و بخش‌های مختلف می‌توانند نقش بسزایی جهت کاهش حجم مشکلات ایفا کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید از توان مردم به شکل سازمان‌دهی شده جهت حل مشکلات مردم و معیشت آنان استفاده کرد افزود: بنده از تمام فرماندهان و نیروهای بسیجی تقاضا دارم که روی مساله محرومیت‌زدایی تمرکز کنند و در هر محله‌ای که ساکن هستند نسبت به مشکلات محله خود سکوت نکنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار