کد خبر : 36043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

رئیس مجمع عالی بسیج:

سپاه قدس گیلان از ترویج ورزش همگانی حمایت می‌کند

سپاه قدس گیلان از ترویج ورزش همگانی حمایت می‌کند

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان ضمن اعلام حمایت مجموعه سپاه استان از ترویج ورزش همگانی گفت: سپاه قدس گیلان درصدد آن است که شرایط ورزش در استان را ارتقا بخشد.

به گزارش گیلانستان رمضانعلی طالبی صبح امروز در نخستین جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران در سال 98 در رشت اظهار داشت: بازخوانی تاریخ برای تبادل فکری بین نسل‌ها ضروری است و ما وظیفه داریم حقایق تاریخی که در طول چهل سال انقلاب بر ما گذشته است را به نسل جوان بگوییم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به اینکه در حادثه سیل اخیر اتحاد بین ملت، بیشتر از خرابی‌های به بار آمده خود را نشان داد گفت: در این بین آمریکا که خود را حامی دموکراسی نشان می‌دهد، با تحریم حساب‌های هلال احمر بیش از گذشته خباثت و دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد و البته قدرت و اقتدار پوشالی این دولت مستکبر نیز بین ملت‌ها فروپاشید.

طالبی با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در سلامتی جامعه دارد خاطرنشان کرد: تنها یک جامعه سالم قادر خواهد بود که تولید فکر و ارائه راهکار کند و از همین رو ما در سپاه قدس گیلان در صدد آن هستیم که شرایط ورزش در استان را ارتقا بخشیم و امکان اتخاذ راهکارهای ساده برای ترویج ورزش همگانی را فراهم کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان افزود: بهبود شرایط فعلی ورزش در استان گیلان نیازمند همکاری تمامی نهادهای مربوطه است و همه ما وظیفه داریم که با اقدامات انقلابی و جهادی در اتخاذ راهکارهای کوتاه و کم هزینه و بهره‌گیری از عناصر فرهیخته و دانشگاهی گام‌های موثری در این راستا برداریم و بتوانیم به ورزشکاران مان خدمات مناسب ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه گیلان از برگزاری جلساتی از این دست و از مسئولان مربوطه حمایت همه‌جانبه می‌کند گفت: امیدوارم این تشکل بتواند در سرعت بخشیدن به رفع مشکلات موجود در حوزه ورزش استان گیلان موثر عمل کند و از پتانسیل‌های موجود به‌خوبی بهره گیرد؛ عدم استفاده از نظرات علمی و کارشناسی باعث فشل شدن این جلسات می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: مشکلات اخیر به وجود آمده در کشور به همه ما ثابت کرد که روحیه جوانمردی و پهلوانی بیش از هر چیز دیگری می‌تواند در رفع مشکلات به مردم کمک کند و همه ما وظیفه داریم که در حوزه‌های مربوط به خود اخلاقیات را گسترش دهیم.

مریم بخشی با بیان اینکه باید برای ترویج روحیه پهلوانی هزینه کنیم گفت: دین اسلام، دین جوانمردی و ایثار است و ما وظیفه داریم که با برنامه‌ریزی درست این بعد از دین مبین اسلام را در قالب مسابقات ورزشی به همه دنیا نشان دهیم؛ ورزشکاران ما بارها در میادین مختلف ورزشی جوانمردی، ایثار و پهلوانی یک مسلمان ورزشکار را به خوبی نشان دادند.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر این که این جلسات بتواند در اتخاذ تصمیمات درست و برنامه‌ریزی دقیق برای ارتقاء شرایط فعلی ورزش استان موثر باشد تصریح کرد: ترویج اخلاقیات در ورزش از هر چیزی مهمتر است و امیدوارم همه ما بتوانیم با همدلی و کمک یکدیگر و همچنین حمایت سپاه و بسیج استان گیلان به اهداف خود دست یابیم.

رئیس شورای قشر بسیج ورزشکاران گیلان نیز در این جلسه ضمن تشکر از فرمانده سپاه قدس گیلان بابت اینکه این مسئولیت را به او واگذار کرد، گفت: بنده به تاسی از شهدایی که جان خود را برای سربلندی این کشور فدا کردند همه توان خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم وضعیت ورزش استان را ارتقا دهم و مشکلات ورزشکاران را تا حد توان خود برطرف کنم.

باب‌الله زارع با اشاره به اینکه گذشت، خیرخواهی و خدمتگزاری به مردم و به ویژه محرومان مهمترین اصل در زندگی مسئولان است خاطرنشان کرد: پست و مقام دنیا گذرا بوده و آنچه که از ما بر جای می‌ماند، روحیه جوانمردی، خدمتگزاری و ایثار است و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر در جهت حل مشکلات موجود گام‌های موثری برداریم.

وی با بیان اینکه اگر روزی متوجه شود که نمی‌تواند در این عرصه موثر عمل کند، از مسئولیت خود کناره‌گیری می‌کند گفت: تمام همت خود را به کار می بندم تا بتوانم به کمک همه شما دوستان و همکارانم در انجام وظایف خود موفق شوم و تاثیر گذار و مفید عمل کنم و امیدوارم بتوانیم با تشکیل نهادهای مردمی خدمات بیشتری را در این حوزه ارائه دهیم.

به گزارش تسنیم، در این جلسه حکم فرمانده سپاه قدس گیلان مبنی بر سپردن مسئولیت ریاست شورای قشر بسیج ورزشکاران استان گیلان به باب‌الله زارع قرائت شد؛ مریم بخشی نیز به عنوان نائب رئیس این مجمع انتخاب شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار