کد خبر : 25015
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳

سپاه نهادی بدون محافظه‌کاری است/ عده‌ای سپاه را مانع خود می‌دانند و می‌خواهند به آن ضربه بزنند

سپاه نهادی بدون محافظه‌کاری است/ عده‌ای سپاه را مانع خود می‌دانند و می‌خواهند به آن ضربه بزنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: برخی افراد که در دل‌هایشان عقده دارند و فکر می‌کنند سپاه سیاسی‌کاری می‌کند باید بدانند که سپاه نهادی بدون محافظه‌کاری است که همواره با بصیرت عمل می‌کند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام حسین(ع) یک الگوی بلامنازع در همه ابعاد انسانی است و ایمان اصیل، روحیه ایثار و نجات ملت‌های مسلمان از جمله ویژگی‌های او بود.

وی مبارزه با مفسدان و ایستادگی در برابر ظالمان را یکی دیگر از ویژگی‌های امام حسین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: یک پاسدار باید مانند سیدالشهدا(ع) روحیه ایثار، از خودگذشتگی داشته باشد و به مظلومان یاری برساند.

تسخیری با بیان اینکه به فرموده امام راحل سپاه باید از سیره عملی امام حسین(ع) پیروی کند ابراز داشت: ایمان و عمل صالح دو بال برای رسیدن به جایگاه اصیل پاسداری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان با اعلام اینکه عمل صالح هرچقدر در شرایط سخت‌تر انجام شود تاثیر بیشتری در شخصیت فرد دارد گفت: شهید حججی نمونه‌ای از پاسداران انقلاب اسلامی که با ایمان در برابر سفاک‌ترین انسان‌های روزگار ایستاد.

تسخیری با تاکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ‌نرم، نیمه سخت و سخت در تلاش است تا به نظام اسلامی ضربه بزند تصریح کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی در تلاش هستند تا به نهاد مقدس سپاه ضربه بزنند زیرا آن را مانع خود می‌دانند.

وی با اعلام اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توان آن را دارد که پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را بدهد و مشت محکمی بر دهان آن بزند ابراز داشت: دشمنان انقلاب می‌دانند که سپاه پاسداران دارای ایمان، تعهد و تخصص نظامی است‌.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان سپاه را یک نهاد دارای معرفت دینی دانست و افزود: برخی افراد که در دل‌هایشان عقده دارند و فکر می‌کنند سپاه سیاسی‌کاری می‌کند باید بدانند که سپاه نهادی بدون محافظه‌کاری است که همواره با بصیرت عمل می‌کند و با همراهی مردم در مقابل تمام طاغوتیان می‌ایستد. اسلام، انقلاب و رهبری خط قرمز سپاه پاسداران اسلامی است و هرکسی از این خطوط پیروی نکند، سپاه در مقابلش می‌ایستد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار