کد خبر : 19233
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396- 33: 23

سپاه پا بر گلوی چه کسی گذاشته؟!

سپاه پا بر گلوی چه کسی گذاشته؟!

اکنون به خوبی روشن شده که سپاه پا روی گلوی چه کسی گذاشته که اینچنین مورد خشم آمریکا و متحدانش قرار گرفته است.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان/

معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی: سپاه اسلحه اصلی رژیم ایران برای رسیدن به اهدافش و رگ حیات حزب الله لبنان، رژیم سوریه، حوثی‌های یمن، گروه‌های شبه نظامی شیعه در عراق، و دیگران است.

کنترل سپاه بر اقتصاد ایران توانایی بیشتری به آن برای حمایت از این گروه‌ها می‌دهد. به منظور قطع منابع مالی سپاه، ما باید با همپیمانان و شرکایمان، از جمله در بخش خصوصی، همکاری کنیم.

سپاه به عنوان ستون نگه دارنده و محکم جمهوری اسلامی و منطقه در طول دوران پس از پیروزی انقلاب همواره چهره ای درخشان و موفق از خود به نمایش گذاشته است.

مقابله با اشرار و جدایی طلبان پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقابله جدی با منافقان و گروهک ها دفاع جانانه و هشت ساله از وجب به وجب خاک کشور در برابر تجاوز صدام دستیابی به توان بازدارنده خیره کننده نظامی، پدافندی و علمی در سال های پس از دفاع مقدس و با اتکا به استعدادهای جوانان این مرز و بوم و در سال های اخیر مقابله جدی با داعش در عراق و سوریه و دفع خطر بالفعل جنگ، ترور و نا امنی از مرزهای ایران و تقدیم هزاران شهید از بهترین جوانان مخلص در این مسیر پرفراز و نشیب آنچه گفته شد تنها بخشی از خدمات و برکات سپاه برای کشور و تداوم حیات جمهوری اسلامی است.

برکاتی که منحصر به داخل مرزهای ایران نشد و به آنسوی مرزها نیز رسید و ملت های مظلوم دیگر نیز از آن بهره مند شدند. اگر امروز در سوریه امنیت دوباره برقرار است! اگر عراق از یوغ آمریکا و داعش و … رها شده و شجاعانه روی پای خود ایستاده ! اگر غزه و لبنان پیروزمندانه از سد اسرائیل گذشتند و اگر … همه مرهون فداکاری سپاه به عنوان نیروی از جان گذشته و خدمت گذار کشور، ملت و انقلاب است.

پس دشمن حق دارد نوک پیکان حمله بی امان خود را بسوی سپاه نشانه بگیرد و وقیحانه اعتراف کند سپاه رگ حیاتی نیروهای مستضعف و آزادی خواه در منطقه است و به این جرم! باید محدود و محصور شود.

چون سپاه به پیروی از امر ولایت توانست آخرین، پیچیده ترین و دهشتناک ترین تاکتیک آمریکا و صهیونیسم برای رسیدن به راهبرد فتح منطقه را در کوتاه ترین زمان ممکن به شکست بکشاند.

اکنون به خوبی روشن شده که سپاه پا روی گلوی چه کسی گذاشته که اینچنین مورد خشم آمریکا و متحدانش قرار گرفته است.

بویژه آنکه دشمن بخوبی درک کرده تنها نیرویی که توان عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در داخل کشور و بهبود وضع رو به وخامت اقتصاد را دارد سپاه و نیروهای جهادی و از جان گذشته آن است و درست به همین دلیل از کنترل سپاه بر منابع اقتصادی اظهار نگرانی کرده و قطع منابع مالی آن را تنها راه حل مشکل برمی شمارد.

و در نهایت باید گفت هجمه تبلیغاتی و رسانه ای برای بدبین کردن مردم علیه سپاه ، هماهنگ با تحریم و فشار اقتصادی ، راهبرد حیاتی غرب برای سست کردن ستون محکم کشور و انقلاب است.

لاجرم برای خنثی شدن این نقشه همه جانبه راهی جز ایستادگی، مقاومت و ادامه مبارزه در عرصه های مورد نیاز نظام و انقلاب نیست .

نویسنده: م. خلیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار