کد خبر : 55451
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

سپاه گیلان آماده تولید محتوای مناسبتی در ایام محرم است

سپاه گیلان آماده تولید محتوای مناسبتی در ایام محرم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: رسانه‌ها در تولید محتوای آموزشی و نهادینه کردن رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در ایام ماه محرم نقش مهمی‌ دارند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار داشت: رسانه‌ها در تولید محتوای آموزشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در ایام ماه محرم نقش بسیار مهمی‌ دارند و باید در این حوزه با قدرت ورود کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های محرم را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: برپایی مراسمات عزاداری باید با رعایت تمام نکات بهداشتی اعلام شده انجام شود و لازم است در این مسیر هم مردم و عزاداران همکاری‌های لازم را داشته باشند.

محمدی تلاش و همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادها برای برگزاری پرشور عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند اساس انقلاب ما برگرفته از قیام عاشورا است و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت‌ها جهت برپایی عزای سیدالشهدا(ع) استفاده کنیم.

وی شیوع ویروس کرونا و خطراتی که از این بابت مردم و شهروندان را تهدید می‌کند را مورد اشاره قرار داد و ضمن تأکید بر اهمیت توجه به هشدارهای ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ابراز داشت: صدا و سیما و رسانه در پرشور کردن ایام محرم و عزاداری سیدالشهدا(ع) نقش مهمی دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان از تقویت هر چه بیشتر راه‌اندازی پویش‌های مجازی مانند پویش «هر خانه یک حسینیه» در ایام محرم سخن گفت و اظهار داشت: سپاه قدس گیلان آمادگی هرگونه همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان جهت تولید محتواهای مناسبتی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار