کد خبر : 41236
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398- 15: 11

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت:

سپیدرود انتقام دیدار پلی‌آف لیگ ۲ را گرفت/ خلأ برنامه تلویزیونی لیگ یک در فصل جدید

سپیدرود انتقام دیدار پلی‌آف لیگ ۲ را گرفت/ خلأ برنامه تلویزیونی لیگ یک در فصل جدید

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای انتقام خواهی از اتفاقات ناگوار دیدار پلی‌آف لیگ دسته دوم از جان‌مایه گذاشتند، گفت: جای خالی برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور و برنامه لیگ یک مجتبی پوربخش مشهود است.

به گزارش گیلانستان علی نظرمحمدی با اشاره به دیدار حساس سپیدرود مقابل نیروی زمینی تهران اظهار کرد: تجزیه‌وتحلیل این دیدار را به دونیمه تقسیم می‌کنم، نیروی زمینی در نیمه نخست با ارائه یک بازی مالکانه توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد و فواصل خطوط سپیدرود از ضعف‌هایمان بود.

اُفت سپیدرود به دلیل فاصله کمِ زمانی دو دیدار

وی با بیان اینکه سپیدرود فرصت کمی برای ریکاوری و آماده‌سازی مقابل نیروی زمینی در اختیار داشت، افزود: پس از دیدار هفته دوم مقابل نود ارومیه به دلیل بُعد مسافتی نتوانستیم بیش از دو جلسه تمرین فنی برگزار کنیم و به همین دلیل با نقاط ضعفی در نیمه نخست مقابل نیروی زمینی مواجه شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به صحبت‌های بین دونیمه با بازیکنان این تیم بیان کرد: با صحبت‌هایی که انجام دادیم نقاط ضعف بازیکنان را گوشزد کرده و در نیمه دوم با برطرف کردن نقاط ضعف و برجسته‌سازی نقاط قوتمان توانستیم دو بار به گل دست پیدا کنیم.

نظرمحمدی با تأکید بر قدرت برابر دو تیم سپیدرود و نیروی زمینی گفت: تماشاگران حاضر در ورزشگاه از دیدن یک بازی هجومی از سوی دو تیم به وجد آمدند و هر یک از دو تیم می‌توانست پیروز دیدار باشد، تیممان در چارچوب شناسی بهتر از رقیب کار کرده و با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدیم.

وی با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان سپیدرود برای پیروزی مقابل نیروی زمینی بیان کرد: بازیکنان بین دونیمه برای پیروزی هم‌قسم شدند، در پلی‌آف لیگ دسته دوم اتفاقات ناگواری در بازی داماش گیلان و نیروی زمینی رقم خورد و سهمیه باارزش لیگ دسته اولی استانمان از دست رفت.

انتقام داماش را از نیروی زمینی گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای انتقام دیدار پلی‌آف از جان‌مایه گذاشتند، افزود: هواداران رشتی با پیام‌های خود خواستار گرفتن انتقام دیدار پلی‌آف دیدار داماش گیلان و نیروی زمینی و آزرده‌خاطری‌شان شدند و به همین دلیل برای هواداران رشتی تاآخرین‌نفس جنگیدیم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه بازیکنان سپیدرود در فصل جدید پیش‌پرداخت قراردادشان را دریافت نکرده‌اند، بیان کرد: بازیکنان به دلیل هواداران و تیم ریشه‌دار سپیدرود در مسابقات حاضرشده و اعتراضی نکرده‌اند، با نتیجه گرفتن در لیگ یک مسؤولین شهری و استانی مجاب به حمایت از سپیدرود می‌شوند.

وی با بیان اینکه با بی‌پولی فوتبال رشت عجین شده است، خاطرنشان کرد: بعد از قضاوت ساندرپل در دیدار ایران – استرالیا که ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام کردند سپیدرود رکورددار بازی‌های با وقت اضافه نزدیک به ۱۰ دقیقه است، چند ماه پیش در لیگ برتر در دیدار سپیدرود نفت مسجدسلیمان ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام شد و در همان ثانیه‌های پایانی تیم میزبانی گلزنی کرده و سرنوشت صعود و سقوط یک تیم عوض شد، امروز نیز آقای پورباقر ۹ دقیقه وقت اضافه اعلام کردند.

وقت اضافی دیدارهای سپیدرود عجیب است!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازیکنان را برای دیدارهای ۱۰۰ دقیقه‌ای آماده می‌کنیم، بیان کرد: اعلام وقت‌های اضافه در دیدارهای سپیدرود به‌ویژه دیدارهای خارج از خانه کمی عجیب است، از داوران جوان حمایت می‌کنم.

نظرمحمدی با بیان اینکه سپیدرود در دیدار مقابل نود ارومیه از امنیت جانی برخوردار نبود، افزود: کمیته مسابقات بازی‌ها را سر موعد مقرر برگزار می‌کند ولی امکانات ورزشی برخی شهرها در قواره لیگ یک نیست، ورزشگاه ارومیه رختکن و امکانات اولیه یک بازی لیگی یکی را نداشته و فنس کوتاه باعث ناامنی ورزشگاه بود، اگر یک‌سوم حواشی انتهای مسابقه دیدار نیروی زمینی و سپیدرود در هفته گذشته مقابل نود ارومیه رقم می‌خورد، بازی با تلفاتی جانی توأم می‌شد.

خلأ برنامه تلویزیونی لیگ یک در فصل جدید مشهود است

وی با اشاره به خلأ برنامه لیگ یک در فصل جدید بیان کرد: جای خالی برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور و برنامه لیگ یک مجتبی پوربخش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک مشهود است، به دلیل عدم پخش زنده بازی‌های لیگ یک، نیاز مبرمی به برنامه تلویزیونی لیگ داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه ۲۰ بازیکن جدید به این تیم اضافه شدند، گفت: برای هماهنگی نیاز به زمان‌داریم و تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه تیممان آینده روشنی در پیش دارد، برای هماهنگی کامل نیاز به یک پروسه چهارماهه داریم و تیممان بعد از هفته هشتم سپیدرود واقعی را ببینید.

نظرمحمدی با تأکید بر تعصب بالای بازیکنان سپیدرود گفت: با تلاش آقای ناظمی به‌عنوان مدیرعامل امیدواریم شرایط مالی تیم روزبه‌روز بهتر شود، در بازی مقابل نیروی زمینی هشت بازیکن بومی در زمین، بازی کردند و آینده روشنی در پیش دارند.

وی با انتقاد از نبود امکانات در رختکن ورزشگاه غدیر تهران گفت: این تنبیه حق بازیکنان سپیدرود است به دلیل اینکه سطح اول فوتبال ایران را به‌راحتی از دست دادیم و اکنون در لیگ دسته اول بازی می‌کنیم، باید برای بازگشت دوباره به لیگ برتر از جان‌مایه بگذاریم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار