کد خبر : 7232
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395- 38: 18

سپیدرود دو – اکسین یک؛ سوپر گل یلدایی کاپیتان سهیل‌

سپیدرود دو – اکسین یک؛ سوپر گل یلدایی کاپیتان سهیل‌

سپیدرود موفق شد تا با نتیجه دو بر یک اکسین را شکست دهد و به تنهایی در صدر جدول لیگ دسته اول آزادگان جای بگیرد.

به گزارش تسنیم، عصر امروز در چارچوب یک بازی عقب افتاده از هفته چهاردهم لیگ دسته اول آزادگان، دو تیم سپیدرود و اکسین البرز برابر هم قرار گرفتند که در پایان بازی سپیدرود موفق شد تا حریفش را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب کند.

این مسابقه که در حضور بیش از ۸ هزار هوادار مشتاق در یک هوای بسیار سرد برگزار شد با گل‌های دقایق ۲۴ و ۳۷ پویا نزهتی و سهیل حق شناس از تیم سپیدرود در برابر گل دقیقه ۲۲ اسماعیل فرهادی به پایان رسید.

داوری این مسابقه برعهده محمدحسین ترابیان با کمک‌های محمدجواد مداح و جواد قنبریان بود که داور میدان به حسین کعبی در دقیقه ۶، محمدرضا مهدوی در دقیقه ۳۸ از تیم سپیدرود و شاهین شفیعی در دقیقه ۶۱ و مسیح زاهدی در دقیقه ۶۵ کارت زرد نشان داد.

جامعه فوتبال ماه‌ها برای برگزاری این مسابقه در انتظار بودند و تاکنون سه بار رویارویی دو تیم لغو شده است. بار نخست بهار امسال و زمانی‌که دو تیم باید به‌عنوان قهرمانان دو گروه لیگ دسته دوم برای مشخص‌شدن قهرمان در برابر هم قرار می‌گرفتند و هرگز این بازی برگزار نشد تا سپیدرود با توجه به تفاضل گل بهتری که نسبت به اکسین داشت قهرمان لیگ دسته دوم را از آن خود کند.

بار دیگر حدود یک ماه پیش که دو روز متوالی این مسابقه به‌دلیل بارش برف و نامناسب‌بودن زمین به تعویق افتاد و در نهایت امروز دو تیم در واپسین روز پاییز سرد و یخ زده شهرباران رو در روی هم قرار گرفتند.

در نهایت سرخ پوشان موفق شدند تا در یک مسابقه برتر حریف قدر خود را با شکست بدرقه کنند تا هم فاصله امتیازی خود را با تیم دوم به عدد ۴ برسانند و هم هدیه‌ای برازنده در شب یلدا به هواداران پر شور خود تقدیم کنند.

تماشاگران سپیدرود با سر دادن شعارهایی خواستار بازگشت میعاد یزدانی مهاجم فصل گذشته‌شان شدند که امسال با قراردادی سه ساله به استقلال تهران پیوسته است.

در بین دو نیمه از سوی هیئت فوتبال گیلان از میلاد خلیل‌زاده صاحب هتل کادوس رشت به دلیل کمک یک میلیارد ریالی شان به سپیدرود رشت تجلیل به‌عمل آمد.

هواداران سپیدرود در طول بازی با سر دادن شعارهایی از مسئولان استانی درخواست کردند تا از سپیدرود حمایت کنند.

ترکیب سپیدرود رشت:

سیدمحمد حسینی، هادی تامینی، هادی موسوی، شایان مصلح، محمدرضا الماسخاله، محمد رستمی، محمد رضا مهدوی (از دقیقه ۷۶ محمد دادرسی)، میلاد قربانزاده، حسین کعبی(از دقیقه ۸۸ احسان عبدی)، پویا نزهتی (از دقیقه ۷۰ میثم فردوسی)، سهیل حق شناس.

ترکیب اکسین البرز:

ارشاد یوسفی، اصغر نادعلی، محمد حسن (از دقیقه ۸۹ مجتبی شیری)، میثم آقابابایی، علی اصغر کریمی (از دقیقه ۴۴ علی عادلی)، اسماعیل فرهادی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی، امیر میربزرگی، مجتبی زارع (از دقیقه ۶۵ ایمان موسوی)، مسیح زاهدی.

تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار