کد خبر : 32617
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

سپیدرود دو دیدار تدارکاتی در تهران برگزار می‌کند/ سرخ‌ها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی

سپیدرود دو دیدار تدارکاتی در تهران برگزار می‌کند/ سرخ‌ها به دنبال جذب یک مهاجم خارجی

تیم فوتبال سپیدرود رشت در راستای آماده‌سازی جهت حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در اردوی تدارکاتی یک‌هفته‌ای خود در تهران دو دیدار تدارکاتی برگزار می‌کند.

به گزارش گیلانستان اردوی تدارکاتی تیم فوتبال سپیدرود رشت در راستای آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در تهران هم‌زمان با حضور علی کریمی در کلاس مربیگری آ آسیا در تهران آغاز شد و تا پایان هفته ادامه دارد.

حضور علی کریمی در کلاس مربیگری آ آسیا

یکی از معضلات تیم فوتبال سپیدرود رشت در دو فصل اخیر، عدم مدرک مربیگری آ آسیا توسط سرمربی این تیم بوده است و علی کریمی نمی‌توانست در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از مسابقه حضور پیدا کند، قرارداد وی در فدراسیون فوتبال به‌عنوان مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ثبت شده است.

کریمی به همراه تنی چند از فوتبالیست‌های مشهور کشورمان نظیر کاظمیان، برجلو، خلیلی و آشوبی از پانزدهم دی‌ماه در کلاس مربیگری آ آسیا به مدرسی مسعود اقبال شرکت کرده و امیدوار است با دریافت مدرک آسیا بتواند به‌عنوان سرمربی قرارداد خود را با سپیدرود ثبت کند، این کلاس‌های مربیگری از پانزدهم دی‌ماه آغاز شده است و مرحله نخست آن تا 29 دی‌ماه ادامه دارد.

آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی سپیدرود با شش خروجی!

علی کریمی با شروع فصل نقل و انتقالات عذر میلاد قربان‌زاده، امین جوادی‌مقدم و یعقوب کریمی سه بازیکن تأثیرگذار نیم‌فصل اول سپیدرود را خواست، قربان‌زاده راهی ماشین‌سازی شد، یعقوب کریمی به‌عنوان نخستین بازیکن قرارداد خود با سپیدرود را فسخ کرد و جوادی‌مقدم بعد از دوری چندروزه مجدداً به تمرینات بازگشت، با شروع اردوی تیم در تهران خبری از جوادی‌مقدم در تمرینات سپیدرود نیست و به نظر می‌رسد کریمی مجدداً عذر این بازیکن را خواسته است.

پیش از آغاز تعطیلات نیم‌فصل، بابک حاتمی و امین منوچهری قرارداد خود را با سپیدرود فسخ کردند و حسین کعبی با نظر علی کریمی از بازیگری خداحافظی کرد و به جمع کادر فنی سپیدرود پیوست.

جذب پیام صادقیان بمب نقل و انتقالاتی سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت به‌عنوان نخستین تیم لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کرد و بازیکنان متعددی در بازی‌های دوستانه توسط سرمربی این تیم تست شدند، پیام صادقیان نخستین بازیکنی است که با یک تماس تلفنی از سوی کریمی به تمرینات سپیدرود ملحق شد و به نظر می‌رسد به‌عنوان نخستین خرید نیم‌فصل زمستانی، جذب سرخ‌های شهر باران شود.

مدافع گرجستانی نخستین خرید خارجی سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در تاریخ نیم‌قرنی خود از بازیکن خارجی استفاده نکرده است و به نظر می‌رسد لوکا نوزادزه نخستین خرید خارجی تاریخ این باشگاه شود.

نوزادزده گرجستانی توانایی بازی در پست دفاع آخر و دفاع راست را دارد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی زیر 21 سال در کارنامه وی دیده می‌شود، طبق شنیده‌ها پس از بازی موفقیت‌آمیز وی در دیدار دوستانه سپیدرود مقابل شهرداری تبریز، نظر مثبت کادر فنی جلب شده است و وی برای پیوستن به سپیدرود تنها نیاز به حضور موفقیت‌آمیز در تست‌های پزشکی دارد.

جذب دو مدافع ایرانی؛ حسن ختام خط دفاع متزلزل سپیدرود در فصل نقل و انتقالات زمستانی

سرخ‌های شهر باران در نیم‌فصل نخست لیگ برتر با دریافت 26 گل آماری فاجعه آور از خود برجای گذاشت و ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر را از آن خود کرد، سپیدرود رشت در راستای بهبود عملکرد خط دفاعی خود، یک مدافع لیگ دسته اولی و یک مدافع لیگ برتری را مدنظر دارد، این بازیکنان چند جلسه با تیم فوتبال سپیدرود رشت تمرین کردند.

سپیدرود به دنبال جذب یک مهاجم خارجی

سپیدرود رشت پس‌ازاینکه در بازار نقل و انتقالاتی نتوانست گزینه مدنظر خود در خط حمله را باقیمتی مناسب پیدا کند به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است، کادر فنی این تیم فیلم‌های متعددی از مهاجمان پیشنهادی از سوی ایجنت های رسمی فیفا را مشاهده کرده‌اند و به‌زودی شاهد حضور یک مهاجم شش‌دانگ خارجی در رشت خواهیم بود.

هافبک اسبق سپیدرود در آستانه بازگشت به خانه

محمد آبشک هافبک اسبق سپیدرود رشت که سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان و ملوان انزلی را دارد با پیشنهاد سپیدرود مواجه شده است و در صورت دریافت رضایت‌نامه از نساجی مازندران، بار دیگر به سپیدرود رشت ملحق می‌شود، محمد علیزاده هافبک نیم‌فصل نخست کارون اروند دیگر بازیکنی است که در تمرینات سپیدرود حضور دارد و در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

تاریخ دیدار جام حذفی سپیدرود – پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله یک‌هشتم پایانی رقابت‌های جام حذفی یازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه سردار جنگل از تیم فوتبال پرسپولیس تهران میزبانی می‌کند، سرخ‌های پایتخت احتمالاً در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود در دیدار جام حذفی حاضر شوند، برانکو ایوانکویچ به دلیل محرومیت غائب بزرگ این دیدار است.

اردوی 10 روزه و دو دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال سپیدرود رشت روز شنبه پانزدهم دی‌ماه هم‌زمان با حضور علی کریمی در کلاس‌های مربیگری آ آسیا در تهران اردوی تدارکاتی خود را آغاز کرده است، هتل یزدان تهران محل اقامت سرخ‌های شهر باران است، مرحله اول این اردو تا پایان هفته جاری ادامه دارد و سپیدرود در تدارک دو دیدار دوستانه است، بازیکنان پس از تعطیلی دوروزه مجدداً در مرحله دوم اردوی تدارکاتی به تهران بازخواهند گشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار