کد خبر : 5505
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

سپیدرود رشت زیر باران سیل در مقابل حریف خود پیروز شد

سپیدرود رشت زیر باران سیل در مقابل حریف خود پیروز شد

تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در یک مسابقه تماشایی، تیم خونه بخ خونه بالا را با نتیجه سنگین سه بر یک شکست دهد و به جمع صدرنشینان لیگ دسته اول بازگردد.

به گزارش گیلانستان، در چارچوب هفته پنجم از لیگ دسته اول ایران، عصر روز آدینه تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه سه بر یک تیم پر مهره “خونه به خونه بابل” را با شکست بدرقه کند.

بنابر این گزارش، قضاوت این مسابقه که در یک هوای به شدت بارانی و با حضور بیش از 5000 هوادار برگزار شد بر عهده محمدرضا اکبریان بود که بابک داوری و میریعقوب حجتی وی را در این کار یاری می‌کردند.

گل‌های سپیدرود را در این مسابقه سهیل حق شناس در دقایق 10 و 62 و میثم فردوسی در دقیقه 95 به ثمر رساندند و تنها گل خونه به خونه را حمید کاظمی در دقیقه 73 وارد دروازه میربان کرد.

در این مسابقه مازیار زارع در دقیقه 44 و مهدی خیری در دقیقه 73 از تیم خونه به خونه و محمد میری در دقیقه 65 از تی سپیدرود از داور میدان کارت زرد دریافت کردند و علیرضا مرزبان سرمربی تیم بابلی در دقیقه 35 به‌دلیل اعتراض بیش از حد به داور از سوی قاضی زمین از مسابقه اخراج شد.

این مسابقه نخستین دربی گیلان و مازندران در لیگ دسته اول امسال بین این دو تیم برگزار شد که تا پایان فصل هفت بار دیگر تکرار خواهد شد و نبرد سپیدرود و خونه به خونه مسابقه‌ای بین دو دنیای متفاوت بود، جایی که تیمی مانند سپیدرود با قدمتی حدود نیم قرن در برابر تیمی تازه تاسیس اما متمول برابر هم قرار گرفته بودند.

این دو تیم در فصل 93-94 در لیگ دسته دوم دو بار برابر هم قرار گرفتند که بازی نخست در رشت درتاریخ 21 مهرماه 93 برگزار شد و بابلی‌ها به برتری یک بر صفر رسیدند و در بابل دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافتند و نکته جالب این بود که شکست سپیدرود برابر خونه به خونه آخرین باخت خانگی این تیم در دو سال اخیر محسوب می‌شد.

هوای به شدت بارانی و سیل آسای شهرباران‌های نقره‌ای و پخش زنده از شبکه باران موجب شد تا هواداران عطای حضور در ورزشگاه را به لقایش ببخشند.

در ابتدای مسابقه، روح الله باقری بازیکن گیلانی خونه به خونه مورد تشویق هواداران سپیدرود قرار گرفت و به جز او محسن فروزان، محمد غلامی و مازیار زارع دیگر گیلانی‌های حاضر در ترکیب خونه به خونه بابل بودند.

در این مسابقه علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود و علی بهارمست سرپرست این تیم به‌دلیل اخراج در بازی با ملوان اجازه نشستن بر روی نیمکت را نداشتند، همچنین محمد رستمی نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در برابر ملوان در این بازی محروم بود.

در جایگاه ویژه ورزشگاه دکتر عضدی چهره‌های سرشناسی همچون مهدوی فرماندار رشت، ثابت قدم شهردار رشت، رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان، پورمحسن مالک باشگاه، استاد صومی از بنیانگذاران سپیدرود و بسیاری دیگر از چهره‌ها حضور داشتند.

در نهایت مهیج ترین بازی لیگ دسته اول با برد رویایی سرخ پوشان شهرباران به پایان رسید تا هم انتقام شکست دو سال پیش را از خونه به خونه بگیرد و هم رکورد دو سال شکست ناپذیری سپیدرود در خانه حفظ شود.

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، محمد رضا الماسخاله، هادی تامینی، سید هادی موسوی، شایان مصلح، حسین کعبی (از دقیقه 82 محمدرضا مهدوی)، احسان عبدی (از دقیقه 63 میثم تهی دست)، میلاد قربانزاده (از دقیقه 71 حافظ یعقوبی)، میثم فردوسی، محمد میری، سهیل حق شناس.

سرمربی: علی نظر محمدی

ترکیب خونه به خونه بابل:

محسن فروزان، مازیار زارع، رامتین سلیمان زاده (از دقیقه 60 هادی خیری)، حنیف عمران زاده، محمد غلامی (از دقیقه 57 حسین کریمی)، محمد خلیلی، میثم نقی زاده، سعید صادقی، مهدی خیری، امیرحسن فشنگچی (از دقیقه 46 روح الله باقری)، حمید کاظمی.

سرمربی: علی رضا مرزبان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار