کد خبر : 13768
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396- 49: 15

سپیدرود ۵ میلیارد بدهی دارد/ حمایت شورای اسلامی شهررشت از تیم سپیدرود

سپیدرود ۵ میلیارد بدهی دارد/ حمایت شورای اسلامی شهررشت از تیم سپیدرود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام حمایت از تیم سپیدرود رشت گفت: تیم سپیدرود رشت با قدمت بیش از پنجاه سال جزوی از هویت تاریخی رشت محسوب می‌شود و شورای اسلامی رشت حمایت خود را از این تیم دریغ نخواهد کرد.

به گزارش گیلانستان، مسعود کاظمی با اشاره به صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پس از گذشت پنجاه سال و انتظار هواداران بالاخره این تیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت پرشور حامیانش به لیگ برتر صعود کرد.

وی با تأکید بر اینکه برای تیم سپیدرود ادامه راه و حضوری قدرتمند در مسابقات نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است گفت: در حال حاضر این تیم حدود پنج میلیارد تومان بدهی دارد و اگر چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشیده نشود یقیناً دغدغه‌های مالی موجب بروز مشکلات و سقوط تیم خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی از سوی شورای اسلامی شهر رشت به این تیم گفت: قبل از بازی نهایی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به بازیکنان و کادر این تیم قول دادند که در صورت صعود به لیگ برتر یک میلیارد تومان پاداش به آنان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت گفت: در جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر رشت پرداخت پاداش یک میلیارد تومانی توسط اعضای شورا مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید به رحمایت همه‌جانبه شورای رشت از تیم سپیدرود گفت: در شورای چهارم رشت تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان به سپیدرود رشت پرداخت شد و اعضای شورا حمایت خود را از این تیم بزرگ و پرطرفدار دریغ نخواهند کرد‌./ روابط عمومی شورای اسلامی رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار