کد خبر : 76496
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

استاندار گیلان:

سکوت دربرابر رفتارهای شورا و شهرداری رشت شکسته خواهد شد

سکوت دربرابر رفتارهای شورا و شهرداری رشت شکسته خواهد شد

استاندار گیلان با انتقاد از دعواهای سیاسی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت گفت: در زمان حاضر در ارتباط با مسایل شهرداری و شورای شهر رشت سکوت کرده ام اما این سکوت را می شکنم تا از بچه بازی‌ها دست بردارند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در کارگروه هوای پاک استاندار گیلان با انتقاد از عدم حضور نماینده شهرداری رشت در این جلسه برای ارایه گزارش اظهار داشت: ما امیدی به شورای اسلامی و شهرداری رشت نداریم.
وی با بیان اینکه مسایل رشت مربوط به الان، سه ماه و چندسال اخیر نیست افزود: در چندسال اخیر آنچه از شهرداری و شورای شهر مشاهده می شود حاکی از دعواهای سیاسی، اجتماعی و مسایل خاص است که فعلا سکوت کرده‌ام.
نماینده عالی دولت در استان گیلان در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسات آشنایی و ابلاغ مسئولیت مدیران است تا وظیفه خود را دریافت کنند و در جلسه بعد گام هایی را که برداشته، ارایه دهد.
سیدامیرحسین علوی شهردار رشت پس از انتخاب اعضای شورای اسلامی دوره ششم پنجم آبان امسال با حکم وزیر کشور رسما فعالیت خود را آغاز کرد اما در کمتر از ٢ ماه اخیر ٢ مرتبه طرح سووال از وی توسط اعضای شورا انجام گرفت.
در طرح سوال اول، ۶ عضو شورا از پاسخ های شهردار قانع نشده بودند اما موضوع  استیضاح اعلام وصول نشد، در جلسه بررسی طرح سوال از شهردار رشت در یکشنبه گذشته نیز هشت نفر از جواب های  علوی قانع نشدند و شنیده ها حاکی از این است که وی در یک قدمی استیضاح قرار دارد.
فضای سبز تغییر کاربری نشود
استاندار گیلان در ادامه با تاکید بر اینکه فضای سبز تغییر کاربری نشود اظهار داشت: استانداری و شهرداری ها باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه شهرداری رشت فکری درباره ترافیک و نوسازی حمل و نقل عمومی داشته باشد، افزود: باید با شورای شهر، شهرداری و دستگاه های مربوطه نشستی برای رفع این مشکلات برگزار شود.
نماینده عالی دولت در استان گیلان بیان داشت: سلامت مردم برای ما اهمیت دارد و همه باید به این مهم توجه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار