کد خبر : 66455
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400- 45: 10

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

سیاست‌گذاری‌های غلط عامل بی‌ثباتی بازار است

سیاست‌گذاری‌های غلط عامل بی‌ثباتی بازار است

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس عامل افزایش قیمت‌ها و بی ثباتی در بازار را سیاست گذاری‌های غلط دانست و گفت: یکی از عوامل گرانی در کشور افزایش شدید قیمت نهاده‌های دامی است.

به گزارش گیلانستان، سید کاظم دلخوش شامگاه جمعه در برنامه در مسیر توسعه با بیان اینکه مدیریت مقوله مهمی در پیشرفت یک مجموعه محسوب می‌شود، بیان کرد: اگر مدیریت به درستی انتخاب نشود مشکلات زیادی برای یک مجموعه به وجود می‌آید.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در کل کشور تنها ۶۴ دستگاه ماشین در اختیار دارد، افزود: کمبود امکانات تعزیرات باعث می‌شود که روند کنترل قیمت‌ها و نظارت بر اصناف به درستی انجام نشود.

دلخوش با بیان اینکه موازی کاری برخی دستگاه‌ها عامل بازار آشفته قیمت کالاها است، افزود: یکی از این موارد مربوط به قیمت نان می‌شود که به دلیل عدم هماهنگی بین دولت و صمت زمینه فعالیت سو استفاده گران را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون جز بخش خصوصی محسوب می‌شوند و باید در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی مداخله کنند، افزود: بخش خصوصی شامل نهادها و تشکل‌های مختلفی از جمله سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز می‌شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس عامل افزایش قیمت‌ها و بی ثباتی در بازار را سیاست گذاری‌های غلط و تحریم دانست و عنوان کرد: یکی از عوامل گرانی در کشور افزایش شدید قیمت نهاده‌های دامی است.

وی با تاکید بر اینکه خلأ قانونی درباره مالیات وجود ندارد و اشکالات مربوط به بخش اجرایی است، گفت: مجلس برای اصلاح و تدوین قانون مالیات بر ارزش افزوده اقدامات لازم را در ۳ سال اخیر انجام داده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار