کد خبر : 53797
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1399- 25: 20

«نماینده رشت» رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شد

«نماینده رشت» رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی مجلس شد

«سیدعلی آقازاده» نماینده مردم رشت در مجلس به‌عنوان رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب شد.

به گزارش گیلانستان،سیدعلی آقازاده دافساری نماینده مردم رشت در مجلس امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به‌عنوان رئیس کمیته دفاع انتخاب شد.

نمایندگان با تشکیل ۶ کمیته در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موافقت کردند که این کمیته‌ها شامل کمیته روابط خارجی، کمیته مرز، کمیته امنیت، کمیته دفاع، کمیته حقوق بشر و کمیته هسته‌ای است.

نمایندگی کمیسیون امنیت ملی برای عضویت در کمسیون اصل نود مجلس نیز طبق رأی اعضا به ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان سپرده شد و عباس‌زاده مشکینی نیز به‌عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین تعیین شد.

گفتنی است که در این جلسه «الهیان» به‌عنوان رئیس کمیته حقوق بشر، ابراهیم عزیزی به‌عنوان رئیس کمیته امنیت، سارا فلاحی نماینده ایلام به‌عنوان رئیس کمیته هسته‌ای، عباس گلرو به‌عنوان رئیس کمیته روابط خارجی و روح‌الله حضرت‌پور به‌عنوان رئیس کمیته مرز انتخاب شدند.

رحیمی جهان‌آبادی به‌عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در هیئت امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و نوش آبادی نیز به عنوان نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کمیسیون عالی امنیت فضای مجازی انتخاب شدند.

نمایندگی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دبیرخانه کنفرانس دائمی حمایت از انتفاضه فلسطین نیز به محمود احمدی بیغش سپرده شد و عضویت در کمیسیون سامان‌دهی مرکز سیاسی و اداری کشور و تمرکززدایی در تهران مستقر در وزرات کشور نیز برعهده آوایی نماینده دزفول است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار