کد خبر : 44863
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398- 10: 11

مدیرعامل هلال احمر گیلان:

سیستم ارتباطات رادیویی پیشرفته هلال احمر گیلان در ۴ شهرستان حادثه خیز فعال است

سیستم ارتباطات رادیویی پیشرفته هلال احمر گیلان در ۴ شهرستان حادثه خیز فعال است

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: سیستم ارتباطات رادیویی پیشرفته هلال احمر گیلان در ۴ شهرستان حادثه خیز فعال است.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ مراسم افتتاح طرح امداد و نجات زمستانه با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان و مدیران دستگاه های امدادی و خدمت رسان استان گیلان در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان برگزار شد.

روزانه ۱۵۰ نیروی امدادی و پشتیبانی آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند

در حاشیه این مراسم مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در جمع خبرنگاران بیان کرد: روزانه ۱۵۰ نیروی امدادی و پشتیبانی به افرادی که در نقاط صعب العبور و کوهستانی ،برف گیر با وسیله نقلیه و یا بدون آن در راه مانده اند ،آماده خدمت رسانی می باشند.امدادگران و نجاتگران در ارایه خدمت و اسکان اضطراری حادثه دیدگان تا رساندن آن افراد به نقاط امن در تلاش هستند.

آغاز طرح زمستانه در استان گیلان

ولی پور ضمن اشاره به آغاز طرح زمستانه در استان گیلان، اظهار کرد: در سال جاری از ۲۰ آذر طرح زمستانه آغاز و تا ۲۰ اسفند ماه به مدت ۳ ماه ادامه خواهد یافت.

سیستم ارتباطات رادیویی پیشرفته جمعیت هلال احمر گیلان در ۴ شهرستان حادثه خیز استان فعال است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به سیستم پیشرفته ارتباطات رادیویی جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: سیستم ارتباطات رادیویی کامل، مجهز به سیستم دیجیتال و مجهز به بی سیم HF در شهرستان ها و در طرح زمستانه فعال هستند.

فعالیت پایگاه ها، شعب و امکانات لجستیکی جمعیت هلال احمر استان گیلان همزمان با آغاز طرح زمستانه

ولی پور ضمن اشاره به تعداد پایگاه ها و شعبات فعال در طرح زمستانه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در طرح زمستانه با ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات ، ۱۶ شعبه اماده وفعال، یک فروند بالگرد، یک تیم جستجوی نجات آنست و یک تیم واکنش سریع در مرکز استان شبانه روز آماده خدمت رسانی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امکانات لجستیکی جمعیت هلال احمر استان در طرح مذکور خاطرنشان کرد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۶ خودروی کمک دار امدادی و ۱۰ خودروی ست نجات در جاده ها و کوهستان آماده کمک رسانی به مردم استان گیلان در طرح زمستانه هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار