کد خبر : 78969
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401- 49: 12

استاندار گیلان:

شئون فرهنگی باید در همه نقاط گیلان رعایت شود

شئون فرهنگی باید در همه نقاط گیلان رعایت شود

عباسی با اشاره به برخی ناهنجاری ها در گیلان گفت: اجازه زیر پاگذاشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در استان نخواهیم داد و باید شئون فرهنگی در همه نقاط استان رعایت شود.

به گزارش گیلانستان، « اسدالله عباسی» امروز(چهارشنبه،۲۵ خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان که با حضور آیت الله « فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت برگزار شد با بیان اینکه هجمه عظیمی علیه اعتقادات اسلامی شکل گرفته است گفت: باید با راهکارهای درست زیست عفیفانه را در جامعه ترویج دهیم.

استاندار گیلان با تاکید بر رعایت حجاب و پوشش اسلامی در دستگاه های دولتی استان افزود: رعایت عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی یک قانون است که آیین نامه آن به ادارات ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر تولید محتوا با محوریت زیست عفیفانه افزود: دشمن با القا بسته های فرهنگی غربی به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات مردم به ویژه در جوانان است و باید برای مقابله با آن تولید محتوا داشته باشید که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار داشته است.

عباسی آزادسازی سواحل از تصرف دستگاه ها را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه ناهنجاری در سواحل ربطی به آزادسازی ندارد تصریح کرد: قرارگاههای فرهنگی در همه شهرستان های استان تشکیل شده است که باید به رصد سواحل پرداخته و با فعالیت های فرهنگی جلوی ناهنجاری ها را بگیرند.

وی با تاکید بر ایجاد فضای مفرح برای خانواده ها گفت: ایجاد این فضا به معنای ترویج بی بندو باری نیست بلکه باید با حاکمیت فرهنگ اسلامی همراه باشد.

عباسی تاکید کرد: اجازه زیر پاگذاشتن ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در استان نخواهیم داد و باید شئون فرهنگی در همه نقاط استان رعایت شود.

استاندار گیلان با تاکید بر تدوین بسته‌های فرهنگی مناسب برای ارائه به جامعه اظهارکرد: تغییر در رفتار بر پایه آموزه های دینی و اعتقادی موجب ترویج فرهنگ اسلامی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار