کد خبر : 17598
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1396- 31: 17

شاخصه اصلی ملت ایران انقلابی بودن به معنای تام آن است

شاخصه اصلی ملت ایران انقلابی بودن به معنای تام آن است

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) انقلابی گری را از دیگر شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: شاخصه اصلی ملت ایران انقلابی بودن به معنای تام آن است که آن‌ها را از سایر ملت‌ها متمایز می‌کند.

به گزارش گیلانستان، سردار علی شادمانی در همایش نکوداشت ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی نخستین دستاورد انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: تا رسیدن به تمدن سازی ظهور حضرت مهدی (عج) راه درازی را در پیش داریم و راه مذکور بسیار پرهزینه است.

وی بابیان اینکه امام و شهدا به آرمان‌های انقلاب اسلامی هویت بخشیدند، افزود: امام و شهدا آرمان‌هایی را به ملت ایران بخشیدند که با تحقق همه آن‌ها به کمال مطلوب خواهیم رسیم.

 معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه دین‌داری از ابعاد هویتی ما است، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) دین‌داری ما هویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی انقلابی گری را از دیگر شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: شاخصه اصلی ملت ایران انقلابی بودن به معنای تام آن است که آن‌ها را از سایر ملت‌ها متمایز می‌کند.

شادمانی بابیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری و ولایت‌پذیری معنا شد، خاطرنشان کرد: در کلاس درس رهبر کبیر انقلاب آموختیم که اگر بخواهیم در زیر سایه ولایت‌فقیه باشیم به انقلاب خود هویت بخشیده‌ایم.

وی بابیان اینکه هویت ما بر عزت‌مداری استوار است، گفت: سرآغاز انقلاب اسلامی به فرموده امام خمینی تشکیل حکومت نهایی اسلامی به امامت حضرت مهدی (عج) است.

شادمانی  با اذعان به اینکه شهدا برای هویت‌ها و آرمان‌های انقلاب عاشقانه از مرگ استقبال کردند، گفت: بسیار سخت و دشوار است که یک شهید مدافع حرم بپذیرد که تمام خانواده، زن و فرزند خود را بگذارد و ترک کند و با شجاعت و اعتقاد راسخ راهی نبر حق علیه باطل شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه شهید حججی می‌دانست با خنجر شمر گونه داعش کشته می‌شود، گفت: ملت ایران افتخارشان دادن شهدای همچون شهید محسن حججی است چون به ما در این دنیا و آن دنیا عزت می‌بخشند.

شادمانی با تأکید بر اینکه هرکسی ولایتمدار باشد و منافع اسلام را بر منافع شخصی ترجیح دهد باقی می‌ماند، افزود: باید با پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی از خون و هویت شهدا دفاع کنیم.

وی بابیان اینکه تاکنون ایران باعزت خواهی به پیروزی رسیده است، گفت: اگر کسی به پیروزی نهایی البته باعزت فکر می‌کند باید ولایتمداری و هویت دینی را آویزه گوش خود قرار دهد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه عملکرد دولت‌ها باید با شاخص‌های اقتصادی سنجیده شود گفت: باید با پرداختن به اقتصاد اسلامی به داد مردم رسید و درمان مرض‌های این کشور را با اقتصاد مقاومتی درمان کرد.

وی با اذعان به اینکه موفقیت‌های دولت‌های بعد سه دولت نخست انقلاب اسلامی که بنا بر دلایلی شرایط توفیق خدمت به مردم را نداشتند کمتر از ضعف‌های آن‌ها بوده، گفت: آنچه برازنده ملت انقلابی ایران بود طی دولت‌های قبلی محقق نشده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه نباید با کج روی، انحراف و فساد به انقلاب اسلامی ضربه وارد شود، گفت: انقلاب ایران از چشمه زلالی به نام عاشورا نشأت گرفته و نباید با کج‌فهمی عده‌ای به قهقرا برود.

شادمانی بابیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی برگرفته از بطن قرآن و شریعت است، افزود: باوجود رهبر معظم انقلاب، هویت دینی و شهدای گران‌قدر در راستای حفظ انقلاب اسلامی باید تلاش کرد و در مباحث فرهنگی حرفی برای گفتن داشت.

وی بابیان اینکه باید با رویکرد انقلابی درصحنه حاضر شویم، گفت: همه دولتمردان در راستای انقلاب تلاش کرده‌اند اما به جهت توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که از سوی دشمن وارد می‌شود نتوانسته‌اند اقدامات قابل‌ملاحظه‌ای را از خود نشان دهند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باید دیپلماسی کارآمد و فعال در منطقه داشته باشد، گفت: ما پیروزی‌های متعددی درصحنه‌ها و نبردهای متفاوت کسب کرده‌ایم و باید دستگاه دیپلماسی نیز مقتدرانه در مقابل دشمنان و بدخواهان حاضر شود.

وی بابیان اینکه اراده ملت قدرت تجاوز به بیگانه را نمی‌دهد، گفت: در بعد امنیت ملی ما افتخارات بسیار بزرگی داریم که متعلق به ملت ایران است و بیانگر این است که کوتاهی‌ها در موضوع نظامی بسیار کمتر از سایر حوزه‌ها بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه باید جامعه اسلامی را اسلامی بسازیم، گفت: باید سدها و موانع موجود بر سر راه انقلاب اسلامی را شکست و تا فتح کامل باقدرت پیش گرفت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار