کد خبر : 485
تاریخ انتشار : جمعه 26 تیر 1394- 20: 16

شانس بالای گیلان برای میزبانی مسابقات جهانی والیبال!

شانس بالای گیلان برای میزبانی مسابقات جهانی والیبال!

برگزاری یک مراسم دارای حواشی خاصی بود که از جمله آن می توان به افتتاح تالار ۱۲ هزار نفری گیلان با توجه به انتشار اخبار خاص اشاره کرد!!

به گزارش در گیلان، ضیافت افطاری همدلی حماسه سازان ولایتمدار به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان رشت و حضور ویژه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و دکتر نجفی استاندار گیلان در تالار گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت، این ضیافت که با حضور حدود ۱۲ هزار نفر از مردم برگزار شد از لحاظ خیل جمعیت می تواند به نوبه خود تاریخی باشد به طوری که شاهد ترافیک شدید ۵ کیلومتری خیابان منتهی به تالار بودیم.

برگزاری این مراسم دارای حواشی خاصی بود که از جمله آن می توان به افتتاح تالار ۱۲ هزار نفری گیلان با توجه به انتشار خبر فوق اشاره کرد!!

تالار گلستان شهرستان شفت که دارای گنجایش حدود یک‌هزار نفری سالنی است حالا چگونه دیشب ۱۲ هزار نفر را در خود جا داده سئوالی است که باید پاسخ مناسبی به آن داد.

از حدود ۸۰ مدیرکل و ۳۰۰ مدیر میانی گیلان با توجه به حضور استاندار گیلان و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور فقط حدود ۲۵ مسئول گیلانی در این مراسم شرکت کردند و کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان و معاونان استاندار و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت و به ویژه استاد راهنمای مقطع دکترای مهندس جعفرزاده جناب دکتر جمشیدی چناری دانشیار دانشگاه گیلان و عضو مستعفی شورای رشت  از مهمترین غایبان این مراسم بودند.

هیچ یک از مسئولان سپاه و بسیج و شورای راهبردی حزب الله و اصولگرایان گیلان نیز در این ضیافت یا کنسرت شرکت نکردند!

با توجه به دعوت از هزاران نفر از مردم و مسئولان و پذیرایی افطار سئوال اینجاست که هزینه های بالای این مراسم افطاری توسط چه کسی یا کسانی پرداخت شده است!؟

در پیامک‌های گسترده به مردم برای دعوت به این مراسم آمده بود: ” ضیافت افطار و جشن توافق هسته‌ای در رشت، چهارشنبه تالار گلستان ؛ میزبان: مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت و حامی سرسخت مذاکره کنندگان ایرانی” حال چگونه نام این مراسم در بنرها به عنوان ” ضیافت همدلی ” تغییر یافت سئوالی است که مسئولان برگزاری این مراسم باید به آن پاسخ دهند.

باتوجه به اطلاع رسانی سریع پلیس راه گیلان تا کنون گزارشی از ترافیک چندساعته در جاده رشت به فومن در ساعت برگزاری مراسم گزارش نشده است که ادعای ترافیک ۵ کیلومتری برخی سایتها را زیر سئوال می‌برد!!

در پایان نیز این نوید را به گیلانیهای عزیز می‌دهیم که با توجه به افتتاح تالار ۱۲هزار نفری و رقابت این تالار با استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی اگر کمی تلاش شود گیلان به راحتی می‌تواند میزبان لیگ جهانی والیبال و حضور پرشور ملی پوشان والیبال کشورمان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار