کد خبر : 4603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

شایعه ممنوع‌التصویری شهاب مرادی صحت ندارد + سند

شایعه ممنوع‌التصویری شهاب مرادی صحت ندارد + سند

به تازگی شایعه شده است که حجت الاسلام شهاب مرادی ممنوع التصویر و حتی ممنوع الفعالیت شده است.

به گزارش درگیلان، گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

«شایعه»

به تازگی در شبکه های اجتماعی شایعه شده است که حجت الاسلام شهاب مرادی به دلیل انتقادات از مجموعه معمای شاه، ممنوع التصویر و حتی ممنوع الفعالیت شده است.

«واقعیت»

به نظر می رسد این شایعه به دلیل عدم پخش برنامه «آئینه خانه» در ماه مبارک رمضان، دوباره در شبکه های اجتماعی قوت گرفته است؛ موضوعی که نیما کرمی مجری این برنامه، پس از پخش آخرین برنامه آیینه خانه پیش از ماه رمضان درصفحه شخصی اش درباره آن توضیح داده بود: «مثل هرسال در ماه مبارک برنامه آیینه خانه پخش نمی شود».

درباره شایعه ممنوع الفعالیت شدن مرادی نیرباید گفت که این روحانی پرطرفدار در ماه مبارک رمضان سخنران بارگاه امامزاده حسن(ع) بود و حتی مراسم احیا نیز با سخنرانی وی برگزار شد.

به گزارش فارس، انتقاد شهاب مرادی از سریال معمای شاه در دی ماه سال گذشته صورت گرفته بود. همین شایعات در آن زمان نیز پیرامون وی مطرح شده بود که آن ها هم واقعیت نداشت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار