کد خبر : 614
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394- 44: 17

“شب حمامی” هنجارشکنان در سواحل گیلان!/ امروز از کجا کارت “تخفیف”بگیریم!

“شب حمامی” هنجارشکنان در سواحل گیلان!/ امروز از کجا کارت “تخفیف”بگیریم!

شنیده های ما از برخی سواحل شمالی کشور از «شب حمامی» شرخرها در سواحل؛ پشت پلک مسئولان (هرچند بسیار اندک) حکایت دارد که این امر جدای از هررنگ و بوی فردی و قومی تهدیدی جدی برای فرهنگ دینی ماست.

به گزارش “در گیلان“، بسته شنیده های احرار گیل منتشر شد:

برو از اونا بپرس که شنیده ها رو دیدن!!

۲۶۴۱۴۵۴-۵۹۸۶-b

اینو خوب بخوان این هفته/ زنگ زد و گفت :آقاعاشق این بسته شنیده هاتونم خداییش خیلی با حال و با صداقت می نویسید . ولی خیلی سخته تا آدم برخی اصطلاحات و …متوجه بشه… حروف میدی یا کدهایی که ما متوجه نمیشیم. یه کم واضح تر بنوییس.

پرسیدیم مثلاً کدام یکی رو متوجه نشدید ؟

گفت: قبلنا که از شرخرا می نوشتی، شرخرها رو نشناختم که اینا کیانند و چگونه اند. دادم به گوگل اونم پس فرستاد. آخه یه جوری واضح بنویس که آدم اینارو بشناسه! …(یه بخش از شنیده های هفته قبل را هم برای ما خواند که این چند تا میوه باقی مانده بالای درخت کیانند؟ شهرستانی، استانی یا کشوریند؟!)و…

عرض کردیم که اونا (شرخرا)اساساً موجود خارق العاده ای هستن، یه سری علائم دارن که علائمشون با بقیه فرق دارن، با برخی انتصابات جدید در استان، کدها و شماره های استان هم تغییر کرده ،۸رقمی شده چون برقراری تماس براشون آسان تر و کم هزینه ترشده اونام دارن با دم شون آغوز میشکنن..

برو شماره و کد جدید رو از نزدیکان شون بگیرتماس هاشونو رصد کن تا بهتر بشاسی! ما اگه واضح تر بنویسیم بعد میشم ضد … آخه!!

گفت: خب می تونی بگی اون میوه های باقی مونده بالای درخت (که دربسته شنیده های هفته قبل آوردید)اگر از جنس خوب ، تمیز و خوشکل روزگارند چرا موندند؟

چرا خودشونو به زمین نزدن تا با چوب و چماق و سنگ و سفال میوه چین های خسیس و «سیاسی کار!» مجبورنشن به پایین بیفتند؟!

گفتم:  اینارو از ما می پرسی؟! برو از اونا بپرس که “شنیده ها ” رو دیدن!!

«شب حمامی» در سواحل پشت پلک مسئولان گیلان!

۳۲۵۳۶۰۷_۸۹۰

نقل می کنند که درزمان طاغوت رسم بود شرخرهای” باده نوش و  ویسکی سوار” با معشوقه های خیابانی خود شب هنگام به دریا می زدند و به دور از چشمان مردم، حلق آویز خیالات و جنایات می شدند…

شنیده های ما از برخی سواحل شمالی کشور از «شب حمامی» شرخرها در سواحل؛ پشت پلک مسئولان (هرچند بسیار اندک) حکایت دارد که این امر جدای از هررنگ و بوی فردی و قومی تهدیدی جدی برای فرهنگ دینی ما است …

جا دارد مسئولین امر(بویژه شورای عالی فرهنگ عمومی استان) موضوع را برای بررسی دقیق تر در دستور کارخود قراردهد و با بهره گیری از نیروهای مردمی بسیج و یا پیشکسوتان جهاد و شهادت و با فرهنگ سازی و نیز برقراری گشت های (پیاده و سواره) شبانه در سواحل راه نفوذ شرخرها را ببندند.

البته گاهی هم خانواده ها تحت تاثیر فرزندان و نزدیکان قرار میگیرند و تفریحات جاهلانه آنها حادثه آفرین می شود که صد البته خطرهایی هم آنها را تهدید می کند مثل حادثه ای که نیمه شب چند شب پیش در ساحل رودسر رخ داد و دو جوان (دخترو پسر) هنگام شنای «شبانه» غرق شدند که حسب شنیده ها پسر به دیار باقی شتافت و دختر برای زنده ماندن به رشت اعزام شد…

بطور ضربتی هم ، دقت و نظارت خانواده ها و گشت پلیس می تواند از حوادث احتمالی جلوگیری کند.

فتنه ی دم درب آوردگاه آب خنک نوشان!

images (2)

حالا حالا ها کار داشتند . قشون کشی تا دم درب آوردگاه آب خنک، تهیه فیلم، خواندن بیانیه توسط متهم اختلاس گر و فتنه گر در نزدیک درب آوردگاه آب خنک نوشان و…

پخش فیلم خانوادگی(ساختگی) دعای وداع ، تکثیر نجواهای زیر گوش در شبکه های مجازی برای تهییج مردم و مظلوم نمایی و…

آه آه عجب رویی دارنا…!!

واکشن سریع و صریح رییس دستگاه قضا و شاید تذکر به اینکه اگر بخواهید فتنه جدید راه اندازی کنید،اعترافات آقازاده در خصوص شخص اول خانواده و مستنداتش پخش و منتشر می شه تا همه بازی ها تونو بدونن و…

این خانواده فتنه گر و جسور را به داخل سوراخ هاشان رهنمون ساخت وگرنه آنها به قول یکی از بزرگان هر آیینه میدان جدید فتنه برای نظام بوجود می آوردند… دیدی چه جوری تغییر روش داده؟ چه آرام و با کلاس حرف میزنه!!؟

استفراغ «شاه زاده» در اوین!

es2

از وقتی که دستگاه قضا تصمیم گرفت تمام قد در برابر اختلاس گران مفاسد اقتصادی و فتنه گران مطابق فرمان ولی امر مسلین بایستد دست خیلی ها بر روی شکم هاشون رفت و دل پیچه گرفتند.

آنهایی که سالها حق روستائیان مظلوم را نشخوار می کردند خودشون اسب سواری ،دختران شون دوچرخه سواری ، همسر و پسرانشون فتنه گری آموزش می دیدند هرگز فکر نمی کردند این پرخوری ها شکم درد و دل پیچه نصیب شون میکنه…

فکر می کردند بعد پرخوری ها یه چیزی برای هضم می خورند و از دلپیچه خلاصی می یابند…

وقتی حضرت آقا آن گله را در پاسخ معاون اول رییس جمهور نوشتندکه تا کی همایش برگزار می کنید و… کار دست مفت خوران و کسانی که قصد داشتند انقلاب را یکجا بالا بکشند آمد که این عزم و اراده رهبری، پای قدرتمند دستگاه قضا را برحلقوم مفت خواران آشنا خواهدکرد. فرق نمیکنه چه معاون اول اون دولت باشه و چه آقازاده این …

شنیدیم سرتیم خانوادگی فتنه گرا پس از نشخوار کلمات سنگین هنگام بازگشت از «آوردگاه آب خنک نوشان!» یه چیزهایی بلا آورده که شرق گیلانی ها به آن اصطلاحاً “انقلاب” می گویند!!

سرکار خانم  ام فتنه گر ؛نظام مقدس جمهوری اسلامی را با حکومت استبدادی شاه مقایسه کرده و گفته انقلاب از اوین آغاز میشه…

سرکار خانم فتنه گر! ملت میگن، انقلاب در قوه قضائیه ایجاد شده و استفراغ در اوین آغاز میشه… سرکار خانم فتنه گر! حالاحالاها باید بالا بیارید… بیارید !بیارید!

هم اندیشی  «قابلمه ها» در نشست کاندیدای احتمالی!

۰٫۱۱۰۰۲۶۰۰۱۳۷۶۲۵۸۱۵۹_nazweb_ir

شنیدیم یکی از کاندیداهای احتمالی استان که احتمالاً از برج سازا بوده و کلی مایه داره ،اخیراً وقتی دیده مسئولین واردات بی رویه، برنج رو بیش از گذشته در بازار به فروش می رسونن دست بکارشده  و در نشستی خانواده خبرنگاران مدعو را سورپرایزکرد!

مدعوین حواسشون به مراسم بود که یهویی سر و کله یک خاور پر«قابلمه» جرینگ و جرینگ پیدا میشه… بی خیال مراسم میشن و…

کاندیدای «احتمالی» نه اینکه قبلاً سر و کارش با «قابلمه» بدست ها بوده شاید فکر کرده تو دوران بازنشستگی هنوز هم با اون «قابلمه» بدستا سر و کارداره لذا جرینگ جرینگ یه خاور پر «قابلمه» آورد تا حداقل هوش و حواس خانواده های خبرنگاران رو متوجه سر و صدای برنامه های «احتمالی» خودش بکنه!!

یکی از سایت های خبری هم در هیاهوی «قابلمه ها» یه مصاحبه با ایشون ترتیب میده و به ایشون لقب کارشناس “رسانه و ارتباطات” هدیه میده! !! برج ساز میشه کارشناس رسانه و ارتباطات!! جل الخالق

جان؟

برج ساز تو اون مصاحبه چه گفته؟

گفته که خبرنگاران در صف نخست پیکارهستند و باید با درایت عمل کنند!!! .

امروز از کجا کارت “تخفیف”بگیریم!

images

کمی آنطرف تر یکی از نمایندگان حال حاضر استان هم وقتی دیده همکارا برای برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه مراسم تجلیل گرفته و دارن سنگ تمام میذارن اطاق فکر این آقای نماینده هم آستین ها رو بالازد و در عصر یه روز آفتابی یه تعدادی از خبرنگاران همسو رو جمع کرد به هر کدوم از آنها یه “کارت تخفیف” هدیه داد!

جان ؟

کارت تخفیف دیگه چیه؟

کارت تخفیف برای خرید بلیط کنسرت ها ، تخفیف برای اخذ دیپلم کار و دانش ، اخذ تخفیف برای ورودی به ….!!

آنوقت اینا رو به خبرنگاران هدیه دادند؟

پس چی میخواس به نماینده ها بده ،خب معلومه به خبرنگاراداده دیگه؟ مگه بده؟!

بله که بده!

مگه خبرنگارا به کنسرت میرن؟ مگه به کار و دانش برای اخذ دیپلم و…میرن؟!

چه بگم والله!

لابل مثل آقا مدیر بزرگ ما ! به این آقای نماینده هم آمارغلط دادند/لابد بهش گفتن که خبرنگارا برای حل مشکل بیمه و…شون نیاز به مدرک دیپلم “کار و دانش” دارن!!

 مظلومیت هاشمی به گیلان رسید!

images

خیلی عصابی و ناراحت بود…گفت حسب برنامه های گذشته ام هر چند وقت یک بار سری به مسجد«ک.ف.» رشت زدم.

دیدم یه آقایی بالای منبر فقط به دولت گذشته بد و بیرا میگه! اون بالا به صراحت می گفت که احمدی نژاد مملکت را …!!

هیچ اخلاقی را رعایت نکرد…واعظ دیدی بالای منبر از این حرفها بزنه؟! منبر احترام نداره؟! گفت و گفت و گفت… خواست با همان حال عصبانیت و ناراحتی گوشی رو پایین بذاره که گفتم حاجی… کجا؟!

گفت: والله دیگه آقا! اینا اعصاب برای ما نذاشتن… من حرفم به طرفداری از این یا اون نیستا. ما عمری از ما گذشته و در حال مرگ هستیم ولی آخه بالای منبر پیامبر(ص) و این حرفا؟!

پرسیدم طرف را میشناختی؟

پاسخ داد: آره آقا ! خوب هم می شناسمش. قبل انقلابشو می شناسم، بعد انقلابشو می شناسم… قبل انقلاب تو فرودگاه به دست بوسی شاه رفته بود بعد انقلاب هم …. و بعد هم از طرفداران دولت کارگزار بود و دولت اصلاحات بوده و به دستبوسی آقایون رفته بود عکسهاش هم هست هم عکس های با اون شاه اش هست وهم دست بوسی با این شاه!

پرسیدم: حاجی جان طرف با این همه سابقه اون بالاچه می کرد؟!

گفت: چه می دانم آقا! برید از دور و بری های حاج … بپرسید !

کمی که آرام تر شد، پرسیدم دیگه چی می گفت؟

گفت: نظام را زیرسوال می برد و فریاد میزد هاشمی مظلوم است!. هاشمی مظلوم است!/ احمدی نژاد دزد ها را پرورش داد!

خودش تو یکی از مساجد منطقه مایه دارای رشت نماز میخواند اونجا یه وضعی برای خودش ایجادکرده…آخه یه مسئول مساجد نیست که بررسی کنه ؟!

پرسیدم کی بود؟

گفت همان روزی که آقازاده روانه اوین شد… ویل کن بابا! خداحافظ!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار