کد خبر : 36065
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398- 51: 23

سردار اباذری در اربعین شهادت "حسین جوینده":

شجاعت جوانان ما دشمنان نظام را هراسان کرده است/ شهادت تصادفی نیست، به دست آوردنی است/ تقوا سبب شد تا جوینده امروز به این جایگاه برسد

شجاعت جوانان ما دشمنان نظام را هراسان کرده است/ شهادت تصادفی نیست، به دست آوردنی است/ تقوا سبب شد تا جوینده امروز به این جایگاه برسد

جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز جوانان دلیر و رزمندگان ما هزاران کیلومتر خارج از مرزهای ایران در مقابل دشمن سینه سپر کردند که موجب هراس دشمنان نظام شده است.

به گزارش گیلانستان، سردار حمید اباذری عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید حسین جوینده مربی دانشگاه امام حسین(ع) در مهدیه رشت اظهار داشت: در سال ۹۵ که جنگ در سوریه شدت گرفته بود در آن شرایط سخت، رزمندگان دلیر ایرانی آماده اعزام به جبهه سوریه شدند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه شهید حسین جوینده نیز در همان روزهای سخت سال ۹۵ به سوریه اعزام شد و در عملیات‌های بزرگی شرکت کرد افزود: این شهید بزرگوار سه تن از صمیمی‌ترین هم‌رزمان و دوستان خود را در عملیات مهم و یکی از جبهه‌های سوریه از دست داد.

سردار اباذری با اشاره به اینکه هر چه داریم همواره از زحمات ارزشمند و برکات خون شهدای گرانقدرمان است خاطرنشان کرد: شهید جوینده هر زمان که از شهدا، دفاع از حرم و حضرت زینب(س) صحبت می‌کرد همواره با حرارت وجودی خاصی به آن‌ها اشاره می‌کرد و خود را جامانده می‌دانست.

وی افزود: زمانی که امام راحل فرمودند که سربازان من در گهواره‌ها هستند، کسانی باور نمی‌کردند که امام راحل در حقیقت آینده را مشاهده کرده و حکیمانه لب به سخن گشوده است تا اینکه سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، رزمندگان دلیر و مدافعان حرم این‌ گونه برای دفاع از حریم فاطمی شتاب کرده و به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه امروز در نسل به نسل انقلاب اسلامی، فرزندان دلیر از این مرز و بوم در حال تربیت هستند عنوان کرد: دشمنان این نظام در طول ۴۰ سال درصدد دشمنی با ما بودند اما امروز شاهد شجاعت و دلیری فرزندان و امثال شهید جوینده‌ها هستند.

سردار اباذری خاطرنشان کرد: امروز جوانان دلیر و فرزندان این مرز و بوم برای دفاع از اسلام و مقاومت جهانی در هزاران کیلومتر خارج از مرز‌های ایران چنان سینه سپر کردند که دشمن به وحشت افتاده تا اینکه یکی از این دشمنان و یکی از بزرگترین و فاسد‌ترین افراد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست خواند.

وی با بیان اینکه قدرت انقلاب اسلامی، قدرت مقاومت و دفاع از حرم زنده و احیاء شده است تصریح کرد: امام حسین(ع) نیز در مسیر احیاء دین اسلام با تمام خانواده و  اولاد خویش به سمت صحرای کربلا حرکت کرده و همواره جان خود را فدای دین خدا کردند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) اظهار داشت: امثال ترامپ و صهیونیست امروز در مسیر دشمنی‌های خود با جمهوری اسلامی همچنان در حال دست و پا زدن هستند.

سردار اباذری با بیان اینکه شهادت تصادفی نیست بلکه به دست آوردنی است ابراز داشت: شهادت در حقیقت معامله خداوند با این رزمندگان دلیر و پاک است بنابراین این جایگاه عظیم به دست آوردنی بوده و تصادفی هم نیست و مفت و رایگان به کسی داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه “شهادت” آرزوی شهید حسین جوینده بود افزود: هرکس که شهید حسین جوینده را می‌شناخت، می‌دانست که عاقبت کار او با شهادت است البته شهادت همواره آرزوی پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز این امنیت، عزت، شرف و حتی پیشرفت‌ خود را مدیون شهدای گرانقدر هستیم و باید در این مسیر پیرو راه آنان باشیم.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه یکی از خصوصیات ارزشمند شهید حسین جوینده اطاعت محض از ولی و ولایتمداری بود ابراز داشت: تقوا و خودسازی سبب شد تا حسین جوینده امروز به این جایگاه برسد و همواره انرژی بسیاری برای شغل و خانواده خود صرف می‌کرد.

سردار اباذری وضعیت  سخت اقتصادی و فشارهای جامعه را مورد اشاره  قرار داد و افزود: کشور ایران بسیار مقتدر و پیشرفته است و امروز ایران به عنوان بزرگترین دشمن آمریکایی‌ شناخته شده که این مساله برای ما افتخار است و ۴۰ سال مشکلات عظیمی را پشت سر گذاشتیم اما حق مردم ایران این وضعیت سخت امروز نیست.

وی خاطرنشان کرد: جوانان در آینده‌ نه چندان دور و به زودی سقوط صهیونیست و سقوط طاغوت را با چشم می‌بینند و دشمنان هم به خوبی می‌دانند که سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب که به سقوط اسرائیل اشاره کردند به زودی محقق می‌شود.

به گزارش تسنیم، هم‌زمان با چهلمین روز شهادت شهید حسین جوینده، تولد سه‌سالگی علی‌اصغر جوینده یکی از فرزندان شهید جوینده جشن گرفته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار