کد خبر : 9994
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

شرایط سختی بر بودجه کشور حاکم است

شرایط سختی بر بودجه کشور حاکم است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط سختی بر بودجه کشور حاکم است و باید به طرف استفاده از ظرفیت مردمی حرکت کنیم.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد دیشب در جلسه هماهنگی خدمات سفر این شهرستان با اشاره به اینکه شرایط سختی بر وضعیت بودجه کشور حاکم است اظهار کرد: باید به طرف استفاده از ظرفیت مردمی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه کشور احکام خوبی در حوزه گردشگری به تصویب رسیده و اعتقاد دارم از این ظرفیت می‌توانیم در راستای تبادل فرهنگی و اقتصادی گیلان بهره‌مند شویم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضاسازی مناسبی توسط شهرداری در راستای خیرمقدم گویی به گردشگران نوروزی در رشت انجام شده است، تصریح کرد: خوشامدگویی نشان‌دهنده احترام و استقبال گرم از مسافران است و در کنار خدمات‌دهی مختلف می‌تواند زمینه حضور بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی و فرهنگی را فراهم کند.

کوچکی‌نژاد بر استفاده از ظرفیت گردشگری برای رونق گیلان تأکید کرد و یادآور شد: از گذشته گیلانی‌ها به مهمان‌نوازی مشهور بودند و تمام دستگاه‌ها با تعامل و همکاری باید شرایطی را فراهم کنند تا مسافران با خاطری خوش از استان خارج شوند.

*ایجاد ترافیک سنگین به دلیل آسفالت‌تراشی در رشت
فرماندار رشت نیز در جلسه مذکور ایام نوروز را اوج سفر گردشگران به گیلان عنوان کرد و گفت: با هماهنگی بیشتر باید زمینه حضور گردشگران نوروزی به استان به‌ویژه شهرستان رشت را فراهم کنیم.

سیروس شفقی به آسفالت‌تراشی‌ها به دلیل آسیب در بارش برف اخیر در خیابان‌های شهر رشت اشاره کرد و افزود: امر مذکور به‌ویژه در محورهای اصلی ترافیک سنگینی را به وجود آورده است و این امر باید مد نظر مدیران شهری باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم از عملیات اجرایی روکش آسفالت و آسفالت‌تراشی در شب خبر ندارند، تصریح کرد: نیاز است اطلاع‌رسانی دقیقی از طریق شهرداری رشت انجام شود.

شفقی بر ارائه خدمات شبانه‌روزی در استان گردشگرپذیر گیلان تأکید کرد و متذکر شد: شهری که مرکز آن پویا نباشد به طور قطع نمی‌تواند شهری زنده تلقی شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار