کد خبر : 182
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394- 28: 18

شرب خمر مسئول هیئت ورزشی گیلان تکذیب شد!+سند

شرب خمر مسئول هیئت ورزشی گیلان تکذیب شد!+سند

دیروز یکی از رسانه‌های نزدیک به نماینده رشت خبر از بازداشت روسای یکی از هیئت های ورزشی گیلان داد.

به گزارش در گیلان، یکی از رسانه‌های گیلان دیروز در بسته‌ از گوشه کنار سیاست در گیلان خبر از بازداشت روسای یکی از هیئت های ورزشی گیلان داد.

این خبر می‌افزاید: شنیده ها از منابع اگاه حکایت از ان دارد که ظهر امروز روسای یکی از هیئت های ورزشی استان گیلان هنگام صرف ناهار از مشروبات الکی استفاده کرده بود که این مسئله موجب بازداشت این فرد و تحویل وی به مراجع قضائی می شود.

گفتنی است نامبرده در ابتدا منکر همه چیز می شود اما آثار شرب خمر در وی کاملا هویدا بوده است.

انتشار این خبر واکنش بسیاری از اهالی ورزش را برای راستی‌آزمایی این شنیده در پی داشت. خبری که نامی از هیئت خاص نبرده بود و جامعه ورزش را ناخواسته هدف قرار داده بود!!!


*اما اصل ماجرا چیست؟

روسای یکی از هیئت‌های ورزشی گیلان برای صرف نهار به یکی از رستوران‌های شهر رشت مراجعه می‌کند که در مراجعه اولیه ماموران انتظامی وارد رستوران شده و از محل آشپزخانه رستوران یک و نیم لیتر مشروبات الکلی کشف و ضبط می کنند.

سپس ماموران صاحب رستوران را به عنوان متهم و دو مشتری که یکی از آنان یکی از روسای هیئت‌های ورزشی بوده را به عنوان مطلع و شاهد به کلانتری و سپس دستگاه قضایی انتقال می‌دهند که بازپرس محترم پس از ارائه شهادت دو مشتری مبنی بر کشف مشروبات الکلی و اعتراف متهم و علاوه بر این مشاهده نتیجه آزمایش از دو مشتری به دلیل عدم مصرف مشروبات الکلی، دو مشتری مغازه را بلاقید آزاد می‌نماید.

البته دو مشتری رستوران شهادت می‌دهند که مشروبات الکلی از آشپزخانه رستوران کشف و ضبط شده است، دستور پرونده به شماره ۹۴/۸۶۹۵/۰۱۱۱۹۹/۶ به تاریخ ۲۱ خرداد ۹۴ به عنوان یکی از اسناد نشر این خبر در نزد صبح مشرق به امانت محفوظ است.

*عوامل پخش این خبر کذب چه کسانی هستند؟

انتقال محترمانه دو مشتری رستوران به کلانتری به عنوان شاهد و اطلاع‌رسانی سریع این موضوع و بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسئله اتفاق افتاده توسط دو نفر به نام‌های غ.م و ع.ع مدیریت شده که قبلا در هیئت ورزشی مورد نظر دارای مسئولیت‌هایی بوده‌اند که به دلایلی توسط اعضای مجمع و مسئولان ورزش گیلان کنار گذاشته شده‌اند.

حال جامعه ورزش گیلان که مسعود رهنما یکی از اساتید و نام‌آوران ورزش این استان در سطح ملی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان است انتظار دارند با عوامل ارائه خبر دروغ به رسانه‌ها برخورد کنند، چرا که قطعا رسانه منتشر کننده خبر اولیه با اعتماد به منابع خبری ورزشی خبر اینچنینی را بدون اطلاع از سوء نیت منتشرکنندگان این شایعه دروغین منتشر کرده است.

با حضور قاطع استاد مسعود رهنما در راس ورزش گیلان و تغییرات گسترده و قانونمند در سطح هیئتهای ورزشی عده‌ای از چهره‌های ورزشی‌نما در تلاش برای تخریب چهره ورزش گیلان هستند که اینبار نیز ناکام ماندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار