کد خبر : 22593
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396- 52: 20

ابلاغ شرح وظایف ستاد عملیات زمستانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت

ابلاغ شرح وظایف ستاد عملیات زمستانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت برنامه های این سازمان برای برف پیش رو را تشریح کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از  اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سجاد محجوب در خصوص کارهای انجام شده سازمان تحت امر خود با توجه به فصل زمستان و بارش احتمالی برف تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از اوایل پاییز و با شروع فصل خواب درختان اقدام به هرس مورد نیاز جهت رفع خطرهای احتمالی درختان و شکل دهی شاخ و برگ و تاج درختان نموده است.

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت افزود: درمورد درختچه های ضعیف تر و کوچک نیز با بستن آنها اقدام به افزایش مقاومت در برابر باد و بارش های احتمالی نموده ایم.

محجوب در ادامه گفت: ستاد عملیات زمستانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری وظایف خود را در سه بخش پیش، حین و بعد از بارش برف تقسیم ‌بندی نموده و در همین راستا تمامی شرح وظایف ها به اعضای این ستاد جهت اجرای فوری ابلاغ گردیده است.

وی با اعلام اینکه در جهت افزایش بازدهی کاری نیروها، جلسات متعددی با حوزه مالی شهرداری برگزار شده است گفت: با همکاری حوزه مالی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در اولویت قرار دارد.

سجاد محجوب در خصوص بحران پیش رو ضمن اعلام آمادگی کامل این سازمان و پیمانکاران طرف قرارداد بخشی از وظایف ابلاغی را تشریح کرد و گفت: آماده باش کامل نیروها، تجهیز البسه تمام نیروهای عملیاتی با بادگیرها، دستکش و چکمه های مناسب روزهای برفی، برف تکانی درختان و درختچه ها، آمادگی جهت رفع سریع مشکلات سقوط احتمالی درختان و بازگشایی مسیر های تردد مسدود شده، نظارت بر تاسیسات وابسته به فضای سبز پارک ها و بوستان ها و حضور عملیاتی تمامی نیروها در سطح شهر جهت رفع مشکلات احتمالی مربوط به این سازمان از جمله این موارد است.

رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت از شهروندان خواست جهت تکاندن درختان و درختچه های اطراف منازل و راههای دسترسی خود، همکاری لازم و خودجوش را با رعایت نکات ایمنی همچون دقت به درگیر نبودن شاخ و برگ درختان با کابل های برق داشته باشند‌.

وی افزود: با توجه به گل کاری سطح بلوارها و میادین از شهروندان درخواست داریم از ورود و تردد در این فضاها به طور جدی خودداری نمایند.

سجاد محجوب در پایان با آرزوی ایام شاد و خوش برفی برای همشهریان عزیز با اشاره به سامانه ۱۳۷ اعلام داشت این سامانه آمادگی کامل جهت ثبت گزارشات مردمی، انتقادات و پیشنهادات را دارا می‌باشد و مجموعه مدیریت شهری در این ایام به عنوان یک همراه در کنار تمام رشتوندان عزیز خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار