کد خبر : 41770
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398- 24: 17

رئیس سازمان صمت گیلان:

شرط گذر از رکود برداشتن گام‌های محکم توسط تولیدکنندگان است

شرط گذر از رکود برداشتن گام‌های محکم توسط تولیدکنندگان است

رئیس سازمان صمت گیلان به با اشاره به حمایت از تولید داخل در راستای رونق تولید گفت: شرط گذر از رکود نسبی در کشور را برداشتن گام‌های محکم‌تر توسط تولیدکنندگان است.

به گزارش گیلانستان فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه رفع چالش‌ها و بررسی مشکلات صنعت فولاد به‌ویژه مجتمع فولاد گیلان در محل مجتمع فولاد گیلان با تأکید بر لزوم رویکرد ویژه به حوزه تولید اظهار کرد: همه مسؤولین و متصدیان نظام به ایجاد رویکرد واحد در بستر اقتصاد و اشتغال ایمان‌دارند لذا نگاه به صنعت باید فرابخشی و برای رونق تولید باشد.

وی با اشاره به حمایت از تولید داخل در راستای رونق تولید افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های معنوی و سیاسی جهت رفع موانع تولید و روند افزایش اشتغال، لازمه مواجهه با تمام قوا در برابر هجمه تحریم‌های خصمانه دشمن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به لزوم همکاری بیشتر بین مدیران و تولید کندگان گفت: نوکری و خدمت به کارآفرینان و تولیدکنندگان را از وظایف و تکالیف خود و مجموعه‌ام می‌دانم و منتی نیز بر هیچ‌کس ندارم ولی باید مدیران بخش تولید نیز تلاش بی‌وقفه و پیگیری لازم را داشته باشند.

دلق‌پوش شرط گذر از رکود نسبی در کشور را برداشتن گام‌های محکم‌تر توسط تولیدکنندگان دانست و تصریح کرد: قطعاً با هم‌افزایی تمام پتانسیل‌های ملی و استانی این موفقیت حاصل خواهد شد چون هدف استفاده مطلوب از امکانات و منابع برای ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر در حوزه تولید و توسعه اشتغال در استان گیلان است.

کریم کشور دوست مسؤول دفتر محمدباقر نوبخت در گیلان نیز با اشاره به مطالبه هیئت‌مدیره مجتمع فولاد گیلان مبنی بر نیاز مبرم به تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت برای طرح توسعه ۱۵۰ هزار تن ورق گالوانیزه و پیش‌بینی اشتغال افزون بر ۸۰ نفر که نیمه‌تمام مانده، قول مساعد داد که پیگیری لازم را جهت تأمین نقدینگی واحد انجام دهد.

به گزارش فارس، در صنعت فولاد  ۹ واحد شمش و میلگرد با اشتغال بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر در گیلان به‌صورت مستقیم فعالیت دارند که هزار و ۲۰۰ نفر آن در مجتمع فولاد گیلان مشغول هستند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار