کد خبر : 26064
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 خرداد 1397- 24: 18

شرکت‌های اروپایی در حال خروج از برجام هستند / فرجام حقوق‌های نجومی مشخص نشد

شرکت‌های اروپایی در حال خروج از برجام هستند / فرجام حقوق‌های نجومی مشخص نشد

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه شرکت‌های اروپایی در حال خروج از برجام هستند گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد، اما باز یک‌عده از خواص بی‌بصیرت جامعه روی حرف آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حساب باز کرده‌اند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در مراسم ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد در مسجد محمد رسول‌الله این شهرستان اظهار کرد: انسان با اقامه نماز اول وقت به مقامات معنوی دست می‌یابد.

وی بابیان اینکه مسئولیت‌های ما نباید اقامه نماز اول وقت را تحت‌الشعاع قرار دهد تصریح کرد: مشاهده شده است که به خاطر تداخل پیدا کردن جسلات دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا با نماز اول وقت، مسئولین نماز را به تعویق انداخته‌اند و این از مصادیق بارز سهل‌انگاری در اقامه نماز اول وقت است.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه زندگی بینان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی از هر جهت شبیه زندگی امیرالمومنین حضرت علی (ع) است بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) اهل گریه و عبادت شبانه بودند و ایشان با گریه و عبادت شبانه توانستند در مقابل قدرت‌های استکباری دنیا بیاستند.

حافظ‌نیا بابیان اینکه در بین ما برخی‌ها هستند که به جای توکل به خدا به کدخدا توکل می‌کنند افزود: اگر سازش با دشمن و استکبار جهانی نتیجه می‌داد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با آمریکا سازش می‌کرد و هر زمان ما به سمت دشمنان خدا رفته‌ایم، شکست سختی خورده‌ایم.

وی عمر و عاص و معاویه زمان را آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نمی‌شود اعتماد کرد، اما باز یک‌عده از خواص بی‌بصیرت جامعه روی حرف آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حساب باز کرده‌اند.

امام‌جمعه آستارا بابیان اینکه یک مذاکره اشتباه می‌تواند سرنوشت انسان‌ها را تغییر دهد افزود: اختلافات، کشتارهای موجود بین مسلمانان جهان اسلام و دردبه‌در شدن فرزندان امیرالمومنین حضرت علی (ع) از آثار حکمیت اشتباه ابوموسی اشعری بود که برخی از خواص بی‌بصیرت جامعه به آن دامن زدند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه دشمن شمشیر به دست آماده فرصتی است تا شمشیر خود را بر فرق نظام و انقلاب اسلامی وارد کند تصریح کرد: دشمن همیشه به دنبال آسیب زدن بوده و آمریکا به عنوان دشمن بزرگ ایران آماده بود تا برد یک‌طرفه در برجام داشته باشد.

وی بابیان اینکه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشورهای اروپایی در حال خروج از برجام هستند، اما دولت‌هایشان به حضور در برجام پافشاری می‌کنند گفت: اگر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشورهای اروپایی نخواهند با شرکت‌های ایرانی تجارت کنند چه معنفتی از دولت‌هایشان نصیب ایران می‌شود.

امام‌جمعه آستارا این همه آسیب را از ناحیه اعتماد به دشمن دانست و افزود: اروپایی‌ها در ماجرای برجام نیز همان کاری را انجام می‌دهند که آمریکایی‌ها انجام داده‌اند فقط این وسط وقت‌کشی می‌کنند و از دولت‌مردان ایرانی زمان می‌خرند تا بازی برجام را به سود خود تمام کنند.

حافظ‌نیا مبارزه با تبعیض، ساده‌زیستی، مبارزه با فاصله طبقاتی در بین مردم و مسئولین را از سیره بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: فرجام حقوق‌های نجومی مشخص نشد و طبق بیانات مقام معظم رهبری دریافت حقوق‌های نجومی حمله به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار