کد خبر : 38704
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398- 17: 18

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

شرکت ۱۳۵ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی گیلان

شرکت ۱۳۵ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی گیلان

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان از شرکت بیش از ۱۳۵ هزار دانش آموز در مسابقات قرآنی در این استان خبر داد و گفت: ۷۵ دانش آموز برگزیده به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

به گزارش گیلانستان جابر اخلاقی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از ۲۰۰ دانش آموز برتر مسابقات قرآنی که در اداره آموزش و پرورش بخش کلاچای شهرستان رودسر برگزار شد، افزود: این تعداد دانش آموز از مرحله آموزشگاهی برای شرکت در مسابقات قرآنی در مدارس ثبت نام کرده بودند.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ هزار دانش آموز در سطح استان گیلان در مسابقات قرآنی ثبت نام کرده اند، گفت: با انجام رقابت از این تعداد ۵۰ هزار نفر به مرحله شهرستانی و در نهایت ۳ هزار دانش آموز به مرحله استانی راه یافته اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه بعد از پایان مرحله استانی ۷۵ دانش آموز به مرحله کشوری راه یافتند، گفت: دانش آموزان راه یافته به مسابقات کشوری در تهران و مشهد اعزام می‌شوند.

لزوم توجه به فعالیت های قرآنی در مدارس

رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی برای همه ما بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: توجه به فعالیت‌های قرآنی در سطح مدارس بسیار مهم است.

حیدر رضایی با اشاره به لزوم توجه به افزایش رقابت‌های گروهی دانش آموزان در حوزه قرآن، افزود: باید تمام اعمال و رفتار ما رنگ و بوی قرآنی داشته باشد زیرا سعادت انسان در گروه توجه به قرآن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار