کد خبر : 83082
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401- 37: 10

به میزبانی رشت انجام شد؛

شرکت ۲۳ هزار نفر در بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا

شرکت ۲۳ هزار نفر در بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا

دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، سردار محمد بهرامی صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن شهدای ناجا رشت اظهار کرد: در سازمان عقیدتی سیاسی و در جهت انس مستمر کارکنان و خانواده‌ها و آشنایی با مفاهیم قرآنی، بیش از ۲۵ عنوان برنامه راهبردی داریم که اجرا می‌شود.

 

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند، افزود: این تعداد در قسمت کارکنان رسمی است و با احتساب خانواده‌ها این آمار به بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه تعدادی از برنامه‌ها مانند محافل انس با قرآن جنبه عمومی دارند اما تعدادی از برنامه‌ها به صورت تخصصی برگزار می‌شود، بیان کرد: باید افرادی به عنوان نخبگان قرآنی تربیت شوند تا از لحاظ قهرمان پروری در اوج قله این نوع برنامه‌ها باشیم و افق مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی نیز در همین راستا تعریف می‌شود.

 

دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به اینکه برای اولین بار بعد از ۱۸ سال در مسابقات قرآن نیروهای مسلح به رتبه دوم دست یافتیم، گفت: ۳۰۰ نخبه قرآنی در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و این روند رو به رشد ادامه دار است.

 

وی تصریح کرد: بعد از پایان این دوره از مسابقات، ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند و در دوره‌ای قرآنی ارتش شرکت می‌کنند.

 

سردار بهرامی افزود: از نخبه‌های قرآنی درخواست داریم در راستای اجرای فرامین رهبری در عمل به جهاد تبیین وارد میدان شوند و کار خود را توسعه دهند و تعالیم قرآنی را به دیگر افراد نیز آموزش دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار