کد خبر : 14540
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396- 17: 20

شعار «مرگ بر اسرائیل» همانند موشکی بر پیکر رژیم اشغالگر اسرائیل فرود می‌آید

شعار «مرگ بر اسرائیل» همانند موشکی بر پیکر رژیم اشغالگر اسرائیل فرود می‌آید

نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت، صبح سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان استان گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در این نشست یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی را ایجاد وحدت بین مسلمانان و مبارزه با ظلم، تبعیض و فساد در سراسر جهان دانست و اظهار کرد: این هدف به وضوح در اندیشه ها و سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی مشاهده می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی با آگاهی دقیق از پیامدهای تفرقه بین امت اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی تنها راه جلوگیری از این صدمات را وحدت اسلامی می دانست، افزود: امام راحل(ره) در کمتر از یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد و از همه مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین به نمایش بگذارند.

وی روز جهانی قدس را روز امت اسلامی دانست و تصریح کرد: روز جهانی قدس روز فریاد رسای مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد و فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف بندی حق در برابر باطل و نشانه دلبستگی ملت مسلمان ایران برای زنده نگه داشتن یاد و نام قدس شریف است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه روز جهانی قدس روز برائت مسلمانان از رژیم اشغالگر صهیونیستی و روز قدرت نمایی جهان اسلام است، گفت: برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر ابراز انزجار و تنفر از سازش کاری خودفروختگان و نمایش اتحاد و همبستگی ملت شریف ایران در حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین، گامی در جهت وحدت اسلامی و تالیف قلوب در بین مسلمانان سراسر جهان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، شعار «مرگ بر اسرائیل» را همانند موشکی دانست که بر پیکر رژیم اشغالگر و غاصب فرود می آید و متذکر شد: پیام روشن روز جهانی قدس به حاکمان خودفروخته برخی از کشورهای عربی، مبارزه ملت مسلمان ایران و مسلمانان جهان با تروریسم دولتی و شیادان فرامنطقه ای خواهد بود.

وی هدف قرار گرفتن سلفی های تکفیری با موشک های نقطه زن سپاه پاسداران را نشان از اقتدار نیروهای مسلح انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: سیلی جانانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سلفی های تکفیری در «دیرالزور» موجب خوشحالی آحاد ملت ایران شد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به پیام های روشن حمله موشکی دلیرمردان سپاه پاسداران به تروریست ها در آستانه روز جهانی قدس، اضافه کرد: براساس فرمایش رهبر انقلاب، اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عملیات موشکی جمهوری اسلامی علیه تکفیری ها نشان دهنده قدرت تنبیهی نیروهای مسلح به چاقوکشان تازه کار آمریکا است، خاطرنشان کرد: عبور موشک های ذوالفقار از آسمان دو کشور هشداری قاطع به رجزخوانی های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اشغالگر است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری دارای حساسیت های ویژه است، افزود: اگر راهپیمایی روز جهانی قدس در روزهای آغازین فقط در ایران برگزار می شد، اما هم اکنون در بیش از ۸۰ کشور جهان انجام می شود و لذا می طلبد که نسبت به سال های گذشته از شکوه بیشتر و هیبت بالاتری برخوردار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵۱ نقطه از استان ولایی گیلان به سوی میعادگاه های نماز جمعه خبر داد و یادآور شد: راهپیمایی در مرکز استان راس ساعت ۱۰:۳۰ از مبادی چهارگانه به سوی مصلی حضرت امام خمینی(ره) رشت انجام می شود. همچنین ۱۰۷ ویژه برنامه برای برگزاری هرچه باشکوه تر این راهپیمایی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار