کد خبر : 52228
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 خرداد 1399- 07: 11

عضو مجمع نمایندگان گیلان:

شفافیت آراء با پشتوانه منطق نخستین گام درراه مبارزه بارانت و فساد است

شفافیت آراء با پشتوانه منطق نخستین گام درراه مبارزه بارانت و فساد است

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه اصل شفافیت باید شفافیت در گفتار و عمل باشد، گفت: شفافیت آراء با پشتوانه منطق نخستین گام درراه مبارزه بارانت و فساد است.

به گزارش گیلانستان،مهرداد گودرزوند چگینی امروز، با اشاره به‌ضرورت شفافیت در هر مجموعه ازجمله مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شفافیت آراء با پشتوانه منطق نخستین گام درراه مبارزه بارانت و فساد است و از همه مهم‌تر فهم از شفافیت در گفتار و عمل است.

وی خود را از حامیان طرح شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی خواند و افزود: جزو امضاکنندگان طرح شفافیت آرا هستم و در همان صفحه‌ای که دکتر قالیباف، امضاء کردند، بنده نیز امضاء کرده‌ام.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر شفاف‌سازی به‌دوراز نگاه پوپولیستی انجام شود می‌تواند زمینه‌های جلوگیری از رانت و فساد در تصمیم‌گیری‌ها را به همراه داشته باشد، گفت: بالا بردن سطح آگاهی و دانش جامعه در خصوص امکانات کشور با شفاف‌سازی تصمیمات بخش‌های مختلف کشور می‌تواند زمینه‌های توزیع عدالت، منطق تصمیمات و تصمیمات منطقی را در همه بخش فراهم آورد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت اطلاع یافتن ازنظر و آرا نمایندگان را نخستین گام در مجلس برشمرد و افزود: تصویب طرح شفافیت آراء نیازمند حمایت و آگاه‌سازی سایر بخش جامعه و واقعی نشان دادن واقعیت مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف کشور است.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی در همه بخش‌ها بایستی صورت گیرد تا مسؤولیت اجتماعی، پاسخگویی و تعهد نسبت به تصمیم‌گیری در خصوص حوزه اختیارات انجام شود، تصریح کرد: رویکرد شفاف‌سازی، پذیرش مسئولیت در برابر اختیارات و جلوگیری از انحرافات احتمالی در برابر وعده داده‌شده می‌تواند برجسته شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار