کد خبر : 66123
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

شفافیت کاندیدا اصل مهم در شایسته گزینی از سوی مردم است

شفافیت کاندیدا اصل مهم در شایسته گزینی از سوی مردم است

نماینده رشت و خمام در مجلس با تأکید بر اینکه کاندیدا شورای شهر شفافیت با مردم در زمینه برنامه ها صحبت کنند، گفت: شفافیت کاندیدا اصل مهم در شایسته گزینی از سوی مردم است.

به گزارش گیلانستان، سیدعلی آقازاده با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت بالای مردم در این برهه تاریخی، اظهار کرد: فلسفه وجودی شوراها، مشارکت مردم محلی در اداره امور و موضوعات شهری و روستایی بوده تا افراد نسبت به اداره محل زندگی خود احساس مسئولیت بیشتری پیدا کنند.

وی با اشاره اهمیت انتخابات شورای شهر و روستا به عنوان بستر فعالیت سیاسی و اجتماعی مردمی، گفت: مردم برای مشارکت در انتخابات شورا نیازمند آشنایی دقیق با کاندیدا هستند تا بر اساس برنامه‌های آنان درباره مشکلات و معضلات حوزه‌های انتخابیه، انتخابی دقیق داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه شناخت نقش شوراها در توسعه روستایی و شهری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: کاندیدا برنامه‌ها و راهکارهای خود را در خصوص موضوعات به صورت شفاف در رسانه‌ها مطرح کرده تا مردم به دور از تعلقات قومیتی یا حتی فامیلی انتخاب شایسته ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای روستا و شهر باید قبل از کاندید شدن مسائل مهم حوزه انتخابی خود را شناسایی و برای آن برنامه داشته باشند، تصریح کرد: یکی از مهمترین مقوله‌های انتخابات کاندیدا این است که انتخاب کنندگان از شایستگی‌ها تخصص و عملکرد نامزدها مطلع بوده و با ارزیابی دقیق انتخاب کنند.

آقازاده تأکید کرد: کاندیدا باید به صورت شفاف به دور از حواشی تبلیغاتی از طریق امکانات مختلف رسانه‌ای خود را به مردم حوزه انتخابیه خود معرفی کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار