کد خبر : 53669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:

شناسایی متقاضیان خواهان مسکن در طرح اقدام ملی

شناسایی متقاضیان خواهان مسکن در طرح اقدام ملی

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه طرح اقدام ملی آخرین اقدام برای خانه‌دار شدن مردم است، گفت: در مسکن مهر ابتدا واحدهای مسکونی ساخته و سپس به متقاضیان داده می‌شود ولی در طرح اقدام ملی مسکن ابتدا متقاضیان شناسایی و سپس بر همین اساس منزل ساخته می‌شود.

به گزارش گیلانستان،محمد اکبرزاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت استان گیلان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: بر اساس تصمیم‌های گرفته‌شده، ساخت دو هزار و ۵۶۶ مسکن بر عهده بنیاد مسکن بوده و به‌زودی این امر محقق می‌شود.

وی یکی از مزیت‌های اجرای طرح اقدام ملی را تعیین تکلیف واحدهای بدون متقاضی دانست و گفت: بسیاری از واحدهای مسکونی در استان گیلان بدون متقاضی بوده و باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند زیرا انجام این کار منجر کاهش قیمت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با اذعان به اینکه از سال گذشته زمین‌هایی برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی تعیین‌شده است، افزود: زمین‌هایی برای ساخت مسکن از راه و شهرسازی تحویل گرفته‌شده و خوشبختانه فرآیند انتخاب مشاور هم انجام ‌شده است.

اکبرزاده از انجام مراحل اولیه طرح اقدام ملی مسکن در استان گیلان خبر داد و افزود: در طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان مؤثر شناسایی‌شده و این افراد مورد پایش قرار بگیرند که مراحل اولیه آن انجام‌شده و در مرحله بعد با ارسال پیامک و اطلاع‌رسانی‌های لازم متقاضیان وارد فاز سرمایه‌گذاری می‌شوند.

وی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را شناسایی متقاضیان و ساخت خانه بر اساس نیاز برشمرد و گفت: در مسکن مهر ابتدا واحدهای مسکونی ساخته و سپس به متقاضیان داده می‌شود ولی در طرح اقدام ملی مسکن ابتدا متقاضیان شناسایی و سپس بر همین اساس منزل ساخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با بیان اینکه طرح اقدام ملی آخرین اقدام برای خانه‌دار شدن مردم است، تصریح کرد: با انجام این طرح، دیگر با معضل واحدهای خالی و بدون متقاضی مواجه نبوده و تمامی خانه‌ها صاحب متقاضی شده و قیمت مسکن کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار