کد خبر : 62104
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399- 26: 18

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان:

شناسایی و پرورش نخبگان رسالت مهم اتحادیه دانش آموزی است

شناسایی و پرورش نخبگان رسالت مهم اتحادیه دانش آموزی است

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با اشاره به اینکه رسالت این اتحادیه نخبه یابی و نخبه پروری است، گفت: تعالی دختران و تربیت پسران از برنامه های این اتحادیه است.

به گزارش گیلانستان، محمد لطیفی عصر چهارشنبه در نشست تبیین جشنواره مدرسه انقلاب که با حضور مدیران، معاونین و مسئولین انجمن‌های اسلامی مدارس شاهد استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با رسالت نخبه یابی و نخبه پروری فعالیت می‌کند.

وی، افزود: این مجموعه با دو رویکرد الگوی تعالی دختران و تربیت حماسی پسران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی و اجرا می‌کند.

لطیفی با اشاره به برنامه‌های ملی و محوری اتحادیه، اضافه کرد: جشنواره‌های مدرسه انقلاب، رسانش، همکلاسی آسمانی و لشکر فرشتگان برنامه‌های ملی و محوری است که در لوای آنها تربیت مدنظر منظومه فکری تربیتی نوجوان و جوان صورت می‌پذیرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان، بیان اینکه مدارس شاهد در سال‌های اخیر همیشه پای ثابت نظام برنامه‌ای و تشکیلاتی تشکل امین اتحادیه بوده‌اند، تصریح کرد: انتظارات از این مدارس با توجه به سطح علمی و فرهنگی که دارند بیش از بقیه مدارس است.

گفتنی است، در پایان این نشست از مدیران و معاونین مدارس منتخب جشنواره مدرسه انقلاب و فعالان طرح لشکر فرشتگان در سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار