کد خبر : 5008
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۱۸

شهدا همانند یاران امام حسین(ع) مطیع امام(ره)، رهبر و ولایت فقیه بودند

شهدا همانند یاران امام حسین(ع) مطیع امام(ره)، رهبر و ولایت فقیه بودند

سردارهامون محمدی:در دوران دفاع مقدس به عینه دیدیم که شهدا همانند یاران امام حسین(ع) مطیع امام، رهبر و ولایت فقیه بودند و در آخرین لحظات می‌گفتند سلام ما را به امام برسانید و بگویید تا آخرین نفس جنگیدم و به دستورش عمل کردم.

به گزارش درگیلان، سردار پاسدار هامون محمدی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستی بیورزین اظهار داشت: شهدا به برگزاری یادواره نیاز ندارند بلکه ما هستیم که گمگشته‌های خود را در این جلسات جستجو می‌کنیم و باید تلاش کنیم بدون شناخت و بهره از این جلسات خارج نشویم.

وی افزود: شهدا هنرمندانی بودند که توانستند به بصیرت برسند و با درک درست و صحیحی که از بصیرت داشتند خود را ملزم به رعایت آن می‌کردند.

photo_2016-07-29_18-33-56

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا آرمان‌های امام(ره) را به‌خوبی درک کردند گفت: شهدا بصیرترین افراد جامعه بودند که به کمال انسانی دست یافتند و امام شناسی از شاخص‌های اصلی آنها بود بنابراین صحنه‌های عجیبی در طول دفاع مقدس به وقوع پیوسته است که شاید در دایره تفکر بعضی افراد نگنجد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس به عینه دیدیم که شهدا همانند یاران امام حسین(ع) مطیع امام، رهبر و ولایت فقیه بودند و در آخرین لحظات می‌گفتند سلام ما را به امام برسانید و بگویید تا آخرین نفس جنگیدم و به دستورش عمل کردم.

محمدی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی به زمان‌شناسانی که بزرگترین عامل زنده نگهداشتن روح انقلاب اسلامی است احتیاج دارد که این زمان شناسی در وجود شهدای حرم وجود دارد.

وی گفت: تمام جنگ‌ها حول محور کشورهای اسلامی در یمن، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق است و حکام سرسپرده و خائن برخی کشورها نمی‌توانند صلاح خود را تشخیص دهند.

فرمانده سابق سپاه قدس استان گیلان تصریح کرد: امروز مسئله بازپس‌گیری مناطق مختلف سوریه و عراق نیست بلکه مسئله اصلی تفکر انسان‌های خطرناکی است که هیچ چیز را قبول ندارند و زمین را پر از جنایت می‌کنند.

محمدی با تبریک به پدر سردار شهید درویشوند برای پرورش چنین فرزندی گفت: سردار شهید هدایت درویشوند شخص بزرگی بود که تمام وجودش صرف خدمت می‌شد و علاوه بر حدود ۲۹۰ مأموریت بسیج، کارهایی که به وی ارجاع شد را با تواضع انجام می‌داد./احرارگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار