کد خبر : 27390
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397- 25: 12

شهرام جزایری ، کش تنبان یا لوییس دگا؟!

شهرام جزایری ، کش تنبان یا لوییس دگا؟!

بهتر است این کش تنبان را قبل از آنکه آبروی ما و کارکرد خودش را نبرده ، محکم ببندید.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، کیهان هاشم نیا استاندار اسبق گیلان طی یادداشتی نوشت:

یکی پرسید چرا این شهرام جزایری تا فرصت پیدا میکنه میخواد فرار کنه؟ یک بار وقتی اختلاس و رشوه اش به ریز و درشت سیاست بازان رو شد داشت فرار می کرد که دستگیر شد و یک بار هم فرار کرد به کشور عمان اما  سربازان گمنام امام زمان او را در یکی از روستاهای عمان با بیجامه دستگیر کردند و برگرداندند . این دفعه هم قاطی عدس ها و با هویت افغان در مرز ترکیه گیر افتاد..

یکی می گفت این شهرام جزایری  شبیه لوییس دگا جاعل اوراق قرضه فرانسه در فیلم پاپیون است(داستین هافمن بازیگر این نقش بود ) که با هزینه کردن همان پول های بدست آمده از جعل اوراق قرضه، تلاش می کند از هر فرصتی استفاده کرده تا فرار کند و هر بار هم دستگیر شده و بازگردانده می شود ، آخر کار همه پول های دزدی را هزینه فرار کرد و موفق بفرار هم نشد.

یک نفر دیگر می گفت ؛ شهرام جزایری مثل کش تنبان است که یک سرش به آن طرف آب گره خورده ، تا کمی دستمان را شل می کنیم این کش در می ره و یک سره به طرف نقطه وصل خود بر میگرده.

بهتر است این کش تنبان را قبل از آنکه آبروی ما و کارکرد خودش را نبرده ، محکم ببندید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

سلام. متن فکاهی خوبی بود برای این دوران برجام نافرجام! تا ذائقه کمی عوض بشه!. حالا شما با این همه سابقه مدیریتی پیشنهادی برای ارز و سکه و اقتصاد ندارید؟! یا بعنوان یک مدیر جانباز، انتقادی به استاندار کار آموز( ۱) گیلان ندارید یا حداقل یه تذکری که یه مقدار هم از فضای نصب خانم ه به معاونت فرمانداریها و ارادت کل که با تمام قوا مشغول هستند بفکر اقتصاد مردم هم باشند!
۱. نقل مهندس کوچکی نژاد نماینده مردم رشت.

رفتن به نوار ابزار