کد خبر : 54347
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399- 31: 20

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

شهرداری رشت و زمین‌های نسقی/ چشم پوشی از تخلفات نورچشمی‌ها در احداث برج‌های ده طبقه و حکم تخریب منازل یک طبقه اقشار ضعیف!+ اسناد

شهرداری رشت و زمین‌های نسقی/ چشم پوشی از تخلفات نورچشمی‌ها در احداث برج‌های ده طبقه و حکم تخریب منازل یک طبقه اقشار ضعیف!+ اسناد

با وجود گزارشات کارشناسان شهرداری مبنی بر خلاف ساخته شدن برج مذکور، اما حتی یک روز هم در اجرای پروژه توقفی پیش نیامده و خبری هم از نصب بنر و حکم تخریب نیست!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، موضوع ساخت و ساز در زمین های نسقی که از سالیان گذشته با قوانینی متناقض و بعضا نادرست در شهر رشت همراه بوده، موجب گردیده سودجویان و منفعت طلبان از هر راهی خود را به برخی اعضای شورا و مدیران شهرداری جهت دور زدن قانون و عدم پرداخت جرائم مربوطه نزدیک کنند!

در بین ساخت و سازهایی در که در شهر بر روی زمین های نسقی انجام می شود، هستند افرادی از طبقات پایین اقتصادی که به علت نداشتن سرپناه و منزلی برای اسکان خانواده خود، اقدام به ساخت و سازی یک الی دو واحده در زمین پدری شان می کنند.

این قشر از مردم که معمولا نه هیچ عضو شورا و نه مدیری در شهرداری حامی و به قول معروف “پارتی” آنان نیست، سریعا با اخطاریه های مکرر شهرداری مناطق و در نهایت حکم تخریب و نصب بنری با محتوای انجام تخلفات ساختمانی در جوار زمین روبرو می شوند. و از آنجاییکه توانایی مالی پرداخت جریمه (بخوانید رشوه) را ندارند، می‌بایست سالها به حال خود گریه کنند.

اما در میان احداث ساختمان بر این زمین های نسقی، وقتی پای آقازاده‌های شورا و شهرداری و همچنین نزدیکان ستادی اعضای شورا در میان باشد، هیچ مانعی جلوی راه پیمانکاران و بساز بفروش‌های شهر دیده نخواهد شد و کلیه مراحل ساخت و ساز و صدور مجوزها به تماس تلفنی آنان و معاملات پشت پرده مربوط می شود.

در زیر اسناد یک مورد از تخلفات ساختمانی صورت گرفته توسط مدیری در شهرداری که به عضوی در شورای شهر ( از موافقان جدید شهردار) نیز نزدیک است جهت نمونه منتشر می شود.

گفتنی است علی رغم گزارشات کارشناسان زحمتکش شهرداری مبنی بر خلاف ساخته شدن ساختمان مذکور، اما حتی یک روز هم در اجرای پروژه توقفی پیش نیامده و خبری هم از نصب بنر و حکم تخریب نیست!

صرفا جهت اطلاع نهادهای همیشه بیدار نظارتی….

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ایزوگام محمدپور جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۳۶

سلام سایت خوبی دارین ، تمایل داشتین از پیج تبلیغاتی ایزوگام محمدپور،نماینده فروش ایزوگام شرق مشهد دیدن نمایید.

رفتن به نوار ابزار