کد خبر : 84356
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

سرپرست شهرداری رشت:

شهرداری رشت ۳۶۳ میلیارد تومان بدهی دارد

شهرداری رشت ۳۶۳ میلیارد تومان بدهی دارد

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه بیش از ۳۶۳ میلیارد تومان بدهی دفاتر مالی شهرداری ثبت شده است، گفت: ۶۷ درصد بودجه تاکنون محقق شده است.

به گزارش گیلانستان، یوسف یزدانی عصر شنبه با حضور در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از اعتماد اعضای شورا به منظور حضور در این جایگاه اظهار کرد: در هشت ماه اخیر مناطق پنجگانه شهرداری و مرکز شهرداری رشت حدود ۸۴۰ میلیارد تومان وصول مطالبات داشته است.

 

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه تاکنون حدود ۶۷ درصد بودجه محقق شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از درآمدهای شهرداری در اواخر سال محقق می‌شود، امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از بودجه امسال را محقق کنیم.

 

وی به بدهی ۳۶۳ میلیارد توامانی شهرداری اشاره و اضافه کرد: بالغ بر ۳۶۳ میلیارد تومان تا کنون بدهی ثبت دفاتر مالی شهرداری رشت ثبت شده است.

 

سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر اینکه در فصل سرد سال قرار داریم و در تلاش هستیم تا با بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات در صورت وقوع سیلاب و بارش برف از بروز حوادث و مشکلات جلوگیری کنیم، افزود: روز گذشته طی جلسه‌ای با شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های مربوطه تأکیدات لازم از جمله هرس درختان و تأمین لوازم برف روبی انجام شده است.

 

یزدانی با اشاره به اینکه پیگیر اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهر رشت هستیم، ادامه داد: بازگشایی مسیر سعدی به سرگل، خیابان اقتصاد، رینگ ۹۰ متری و مسیر آیت الله احسانبخش از جمله پروژه‌های نیمه تمامی هستند که در دستور کار قرار دارند و همچنین در خصوص وضعیت لندوفیل سراوان نیز رایزنی‌هایی انجام شده و امیدواریم با نگاه ویژه ای که دولت و شورا نسبت به این مهم دارند بتوانیم پس از سال‌ها این دغدغه مردم را برطرف کنیم.

 

سرپرست شهرداری رشت به اقدامات انجام شده در سطح بازار رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی از فردا هوای رشت مناسب‌تر می‌شود، پیمانکار می‌تواند نسبت به بتن ریزی و اجرای کف پوش در بازار اقدام کند و به پیمانکار نیز تأکیدات لازم را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار