کد خبر : 64164
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

طی حکمی؛

شهردار آستارا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد

شهردار آستارا به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان منصوب شد

«جواد معیتی» شهردار آستارا با حکم «حمزه صفر بیگی» دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، «جواد معیتی» شهردار بندر مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان با حکم «حمزه صفر بیگی» دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب شد.

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور با هدف عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت‌های و احصا مشکلات کشور با تدبیر دستگاه برآمده از روحیه انقلابی تشکیل شده است.

این مجمع در راستای کمک فکری و ایده پردازی و پیگیری مطالبات و احصای مسائل و مشکلات مردم به اداره کل نظارت مجلس شورای اسلامی و همچنین مرکز پژوهش‌های مجلس در سطح استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود و با حضور نخبگان در موضوعات کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار می‌دهد و با ارائه راهکارهای متناسب سعی در فعال سازی حوزه‌های تقنینی و نظارتی و مطالبه گری مجلس از مسئولان امر می‌نماید و در واقع مجمعی برای مشورت دهی به مجمع نمایندگان استان برای مطالبه گری و پیگیری بیشتر تشکیل می‌یابد.

مجمع مشورتی نظام مسائل کشور فارغ از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی بوده و با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها و نهادهای حاکمیتی و آحاد نخبگان و اساتید و دانشجویان دغدغه مند و اقشار تأثیرگذار سعی در علت یابی مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بوده و این امر باعث تحرک بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مسئول خواهد شد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تجارت و شایستگی‌های جنابعالی در راستای مأموریت و اهداف نظارت‌های میدانی با استفاده از پتانسیل‌های مردمی که در کمیسیون‌های تخصصی در دستور کار قرار گرفته است بدینوسیله شما را به عنوان دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان گیلان منصوب می‌کنم. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودها و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان مقام معظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانید با استفاده از امکانات مادی و معنوی با همت و تلاش هر چه بیشتر در خدمت به آحاد مردم برای اعتلای ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ ننمائید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار