کد خبر : 28628
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

شهردار آستانه تحرک دوره قبل را نداشت|طرح سوال از رئیس جمهور کار ارزشمندی بود

شهردار آستانه تحرک دوره قبل را نداشت|طرح سوال از رئیس جمهور کار ارزشمندی بود

ساجدی با اشاره به عدم تفاهم میان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه در دوره جدید خاطرنشان کرد: از اوایل دوره شورا جدید زمزمه برداشتن شهردار وجود داشت و علیرغم تلاش‌های فراوان فرماندار و بنده تفاهم خوبی میان اعضا شورا و شهردار به وجود نیامد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ساجدی در خطبه‌های نماز جمعه آستانه اشرفیه با بیان اینکه یکی از عوامل ناکارآمدی بانکداری اسلامی عدم نظارت درست بانک مرکزی است، اظهار کرد: به خاطر اشکالات عملی، نوع رفتار کارگزاران و مشتریان بانک و عدم نظارت بانک مرکزی شاهد ناکارآمدی بانکداری اسلامی هستیم که در آن هم مردم ناراضی‌اند و هم بانک‌ها اعلام ورشکستگی می‌کنند.

وی با اذعان به اینکه در بحث وام قرض‌الحسنه شاهد توزیع ناعادلانه پول هستیم، تصریح کرد: اگر در قرض‌الحسنه به‌درستی عمل کنیم و میزان سود بانک‌ها درست باشد، شاهد مهار تورم، نقدینگی و رونق در بخش کشاورزی، صنعت و اشتغال خواهیم بود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه طرح سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور کار ارزشمندی بود، گفت: مجلس به‌عنوان یک دستگاه نظارتی وظیفه نظارت بر قوا به‌ویژه قوه مجریه را بر عهده دارد و طرح سؤال از رئیس‌جمهور همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند بسیار ارزشمند بود و به با این کار یک کارت زرد به رئیس‌جمهور نشان دادند.

ساجدی علت قانع نشدن نمایندگان را پاسخ اجمالی رئیس‌جمهور دانست و افزود: رئیس‌جمهور به سؤالات به‌طور اجمالی پاسخ داده و جواب دقیق را به وزارتخانه‌ها واگذار کرد، شاید اگر به‌طور دقیق پاسخ می‌داد مردم و نمایندگان از پاسخ ایشان قانع می‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه دولت نباید به خاطر وجود تحریم و تهدید از پاسخ‌گویی دوری کند بیان کرد: وظیفه دولت پاسخ‌گویی به مردم و اجرای سیاست‌گذاری درست در زمان تهدید و تحریم است و نباید از این کار دوری کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اشاره به عدم تفاهم میان شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه در دوره جدید خاطرنشان کرد: از اوایل دوره شورا جدید زمزمه برداشتن شهردار وجود داشت و علیرغم تلاش‌های فراوان فرماندار و بنده تفاهم خوبی میان اعضا شورا و شهردار به وجود نیامد و سرانجام آقای سلیمانی برکنار شدند.

ساجدی با اشاره به اینکه شهردار در دوره جدید پویایی و تحرک دوره قبل را نداشت افزود: ما در این مدت شاهد کند شدن کارهای عمرانی شهر بودیم و شهردار تحرک دوره قبل را نداشت که ایشان علت این امر را مشکلات مالی می‌دانند.

وی با تبریک میلاد امام موسی کاظم ایشان را مظهر صبر و استقامت دانست و گفت: ویژگی امام موسی کاظم فروخوردن غرض و صبر و استقامت بود و به همین دلیل به او کاظم گفتند و ما امیدواریم در زمینه صبر و استقامت ازایشان درس بگیریم زیرا صبر و استقامت جامعه ما متأسفانه کم شده است.

انتهای پیام/دیار میرزا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار