کد خبر : 14297
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

شهردار آینده رشت از داخل مجموعه شهرداری انتخاب می‌شود

شهردار آینده رشت از داخل مجموعه شهرداری انتخاب می‌شود

عضوشورای اسلامی شهررشت گفت: در تلاشیم تا شهردار آینده رشت از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود و یقیناً شورای اسلامی شهر رشت در این راستا با قدرت و قوت عمل خواهد کرد.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت‌ اظهار داشت: شهرداری بزرگترین سازمان خدمات رسان است و پرسنل آن باید ثبات کاری و آرامش داشته باشند.

وی با اشاره به برکناری شهردار رشت و معرفی سرپرست شهرداری گفت: این یک اتفاق و گذر مدیریتی است و فارغ از تمام این مباحث باید بدانیم که نگاه شهروندان به دستان توانمند پرسنل شهرداری به‌منظور توسعه شهر رشت است.

علوی با بیان اینکه متاسفانه اخیراً اقدامات زیادی بدون توجه به تصمیمات اعضای شورای اسلامی رشت رقم خورده است، تصریح کرد: اخیراً اقداماتی در شهر انجام  و از اعضای شورا به‌عنوان منتخبان مردم رشت دور نگه داشته شد.

وی با اشاره به اینکه سرپرست شهرداری رشت باید فرصت‌ها را غنیمت بشمارد خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا شهردار آینده رشت  از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود و یقیناً شورای اسلامی شهر رشت در این راستا با قدرت و قوت عمل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: یقیناً استیضاح  شهردار پیامی روشن برای شورا و شهرداری رشت داشت و ان‌شاالله شورای پنجم نیز ادامه دهنده این راه خواهدبود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار