کد خبر : 43697
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398- 34: 11

عضو شورای اسلامی شهر رشت:

شهردار رشت انتظارات شورا و مردم را برآورده نکرده است

شهردار رشت انتظارات شورا و مردم را برآورده نکرده است

عضو شورای شهر رشت با اشاره به بی اعتنایی شهردار این شهر نسبت به برخی موضوعات مهم، گفت: متاسفانه شهردار رشت طی چند ماه گذشته از مدیریتش در این شهر انتظارات را برآورده نکرده است.

به گزارش گیلانستان فاطمه شیرزاد عصر شنبه در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر رشت در دفتر این شورا با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از چند ماه از شروع به کار شهردار جدید هنوز انتظارات شورا و مردم برآورد نشده است، اظهار کرد: شهردار با رأی منتخبین مردم انتخاب شده و نباید با برخی فشارها بجای همراهی با اعضای شورا به اقدام به ایجاد تنش کند.

شیرزاد در ادامه با بیان اینکه متاسفانه هنوز در حوزه مدیریت شهری شاهد غفلت در انجام ابتدایی ترین وظایف از سوی شهردار هستیم، گفت: عدم پرداخت حقوق پرسنل سبب گلایه و شکایت کارکنان شهرداری شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت شاهد بی توجهی به اتمام پروژه‌های شهری از سوی شهردار هستیم، تصریح کرد: به رغم تأکیدات فراوان برای اتمام درمانگاه هموفیلی هنوز این پروژه به مرحله بهره برداری نرسیده و متاسفانه شهردار به این پروژه توجهی نکرده است.

عضو شورای شهر رشت به وضعیت اسفناک ساختمان های تاریخی در تملک شهرداری رشت نیز اشاره و بیان کرد: ساختمان‌های ساعت، میرزا خلیل رفیع و فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بخشی از هویت این شهر هستند اما با وجودآنکه بارها درباره اختصاص اعتبار برای رفع خطر از این سه ساختمان به شهردار رشت تذکر داده‌ شده متأسفانه شهردار رشت نسبت به این امر بی‌توجه بوده و شاید حفظ تاریخ مردم رشت برای وی به‌عنوان شهردار غیربومی حائز اهمیت نیست.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار