کد خبر : 6102
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395- 23: 9

شهردار رشت تاسوعا و عاشورا به همراه خانواده خود به آلمان رفت! + تصاویر

شهردار رشت تاسوعا و عاشورا به همراه خانواده خود به آلمان رفت! + تصاویر

در حالي كه حضور خيل عزاداران رشتی نيازمند آمادگي مسوولان شهرداري و تعامل آنان با عزاداران به خصوص دسته هاي عزاداري داشت، شهردار به همراه همسر و فرزندش در سفر آلمان به قصد خريد لوازم آتش نشاني به سر مي برد!

به گزارش گیلانستان، محمود باقری عضو شورای شهر رشت گفت: در حالي كه مردم ولايتمدار شهر رشت در عزاي سرور و سالار شهيدان آقا امام حسين(ع) خيمه هاي عزاداري بر پا كرده بودند و حضور خيل عزاداران نيازمند آمادگي مسوولان شهرداري و تعامل آنان با عزاداران به خصوص دسته هاي عزاداري داشت، شهردار به همراه همسر و فرزندش در سفر آلمان به قصد خريد لوازم آتش نشاني به سر مي برد!!

وي با بيان اینکه شهرداري سال گذشته با شرکت زیگلر آلمان تولیدکننده ی لوازم آتشنشانی که البته همانند دوو شرکتی نیمه ورشکسته است قراردادی را منعقد كرده است، افزود؛ آقاي شهردار اصرار داشتند قرارداد حتما با همین شرکت منعقد شود!

وی با اشاره به اینکه مبلغ مورد نیاز برای خرید لوازم آتشنشانی حدود ۸ الی ۱۰ میلیارد تومان است گفت: خرید این لوازم باید به صورت مناقصه صورت می گرفت تا شركت هاي وطني فعال در اين حوزه بتوانند از اين فرصت استفاده كنند اما آقای شهردار بصورت ترک تشریفات اقدام به خرید از این شرکت کردند!

باقری با بیان اینکه نیازی نبوده که شهردار رشت برای خرید این تجهیزات به آلمان برود ادامه داد: آقای شهردار می توانستند معاون خدمات شهری خود و یا یک متخصص امور آتشنشانی را برای این سفر بفرستند اما به همراه خانواده ی خود و مدیرعامل آتشنشانی رشت جهت خرید به آلمان رفتند!

وي ادامه داد: قابل تامل آنكه اين قرارداد يك سال پيش با شركت فوق منعقد شده است اما آقای شهردار همراه با خانواده ی خود غروب روز یکشنبه به آلمان رفتند و تاسوعا و عاشورا را در آلمان بودند.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: آقاي شهردار در حالي عازم اين سفرها مي شوند که پاکبان ها و آتش نشانان حقوق عقب افتاده خود را دریافت نکرده اند و حق بيمه آنان پرداخت نشده است.

وي در پايان گفت؛ البته بايد مشخص شود هزينه اين سفر خانوادگي از كدام محل تامين شده است؟ از بيت المال شهرداري، هزينه شخصي آقاي شهردار و يا شايد هم شركت در حال ورشكستگي هزينه اين سفر را به عنوان هديه عقد قرارداد تقبل كرده است.

2095-3864

2095-3868

2095-3870انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همشهری شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

آفرین به آقای باقری که موضوع را رسانه ای کردند مخصوصا خقوق عقب افتاده را.

شهلا برکتی جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۱۲

احسن اقای باقری لطفا در خصوص خانه های در مسیر روخونه هم صحبت کنید اینکه پولشان را تسویه نکرده میگن باید بلند شین و بعضی از همسایه ها چک نکرفتن و خونشون را ریختن وبعض از همسایه ها ک […] هستن سریع تسویه حساب شده و خونشون را نریختن

رفتن به نوار ابزار