کد خبر : 11913
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اردیبهشت 1396- 00: 10

شهردار رشت علاقمند به درگیری با اعضای شوراست / ثابت قدم نظارت شورا را نمی پذیرد

شهردار رشت علاقمند به درگیری با اعضای شوراست / ثابت قدم نظارت شورا را نمی پذیرد

عضو شورای شهر رشت در جلسه شورا گفت: شهردار رشت نظارت اعضای شورا را نمی پذیرد و علاقه مند به درگیری با آنها است.

به گزارش گیلانستان، مظفر نیکومنش نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در صد و هشتاد و ششمین جلسه‌ی این شورا اظهار داشت: متأسفانه برای بار دیگر حقوق کارگران شهرداری به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه کیفیت آسفالت های شهر به شدت نامطلوب است تصریح کرد: نباید تنها به بهانه رفع مسئولیت هزینه های گزافی از بیت المال پرداخت کرد.

مجید رجبی ناطق دوم شورای شهر در واکنش به اظهارات محمود باقری گفت: اگر کسی پروژه های عمرانی انجام می دهد باید از او تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مشاوران شهردار نمی توانند کاندید شورا شوند اظهار کرد: آقای باقری باید این مسئله را با هیئت نظارت بر انتخابات مطرح کند.

رجبی با بیان اینکه شورای چهارم عملکرد به نسبت خوبی داشته‌ است افزود: کلیه دستگاههای اجرایی شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان به سازمان برنامه بودجه بدهی دارند اگر ما نتوانستیم شهردار را مدیریت کنیم ماده ۷۳ را رعایت نکردیم.

وی با اشاره به اختلاف سلیقه موجود بین اعضای شورا گفت: ما برای خدمت به مردم دریغ نکردیم اما برخی از این بین منافع خود را تامین کردند.

عضو شورای شهر رشت گفت: اگر شهردار خلافی انجام داده است باید سعی کنید برخی موافقان شهردار رای نیاورند!

وی با بیان اینکه برخی جهت منافع خود سپید رود را خریده اند گفت: ما باعث شدیم امروز شپیدرود در صدر جدول است.

رجبی با اشاره به سخنان رهبری در باره حاشیه های شهر یادآور شد: برخی اعضای شورا کارت‌های هدیه ای پخش می کنند که این خلاف قانون است.

فرهاد شوقی عضو دیگر شورای شهر با بیان اینکه عملکرد شهرداری در چهار سال گذشته بد نبوده است اظهار داشت: در دوره آقای ثابت قدم پروژه های خوبی در شهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه ما بجای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری دنبال اجرای پروژه همسطح سازی با رقم بالایی هستیم گفت: اولویت بندی ها درست انجام نشده است.

شوقی با اشاره به جابجایی شهرداران مناطق و معاونان اداری مالی تصریح کرد: خروجی این قضیه ضعف عملکرد شهرداری خواهد بود.

عضو شورای شهر رشت به ادعای مدیریت شهردار از سوی اعضای شورا در استیضاح گذشته افزود: پس از سه ماه هیچ بهبودی حاصل نشد، آقای شهردار نظارت اعضای شورا را نمی پذیرد و عملا علاقه مند به درگیری با اعضای شورا هستند.

وی افزود: متأسفانه ما نمیتوانیم شهردار را در نزدیکی انتخابات برداریم. امروز فضای انتخاباتی دست عده‌ای خاص است و ما فقط می توانم درد و دل کنم و در مورد ایشان مصداقی حرف بزنیم.

شوقی با اشاره به پلمپ اتاق جانبازان دفاع مقدس که محلی برای ذکر خاطراتشان بود گفت: من بعنوان فرزند یک شهید می گویم این کار بسیار اشتباه بود و باید هرچه سریعتر به این مسئله رسیدگی شود./ ۸ دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز70% دوشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

شورای شهراگرایثارگران وشهیدان زنده شهرشان را درک میکردند ودوست میداشتند باید پلمپ را به درب اطاق ثابت قدم وحقجو بزنندکه بیت المال راحیف ومیل وجایگاه فرزندان شاهد وجانبازان ۷۰ درصد را غصب کرده اند اعضای مجمع ایثارگران به حامیان ثابت قدمرای نخواهند داد

علی سه شنبه , ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

تاالان کجا بودی افای مهندس

رفتن به نوار ابزار