کد خبر : 39025
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

شهردار لاهیجان دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد

شهردار لاهیجان دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند منصوب شد

شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر دهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، طی حکمی از سوی شهرام کرمی، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان به‌عنوان دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد.

در این حکم آمده است: فرهنگ و هنر، بی‌گمان زمینه و لازمه رشد و تعالی هر جامعه‌ای و بستری مناسب و امن برای پایه گذاری بنیان های اجتماعی و رخداد های اصیل مردمی است.
هنر مردمی تئاتر در ذات خود واجد قابلیت های ارزنده ای است که امکان اثرگذاری، اصلاح و تغییر در رفتارهای فردی و اجتماعی به منظور نیل به فضای روشن تر و جامعه ای امن، پویا و شادتر را دارد.
از رو تئاتر و به ویژه تئاتر خیابانی همواره از سوی صاحبنظران علوم اجتماعی، برنامه ریزان و مدیران شهری به منظور ارتقاء فرهنگ شهروندی مورد توجه جدی بوده است.
ضمن سپاس از همت و توجه ویژه جنابعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر لاهیجان به هنر تئاتر و با موافقت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، به‌موجب این حکم، به‌عنوان «دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان» منصوب می‌شوید.
امید که در سایه الطاف الهی، همراهی و یاری شهروندان شریف لاهیجان و به کارگیری تمام توان فرهنگی، هنری و حمایتی استان گیلان و شهرستان لاهیجان در برگزاری این رویداد هنری مردمی پیروز و سربلند باشید.
لازم به ذکر است، دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از 26 تا 29 مرداد 1398 در نقاط مختلف این شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار