کد خبر : 76029
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400- 03: 11

امام جماعت شهر پیربازار رشت:

شهردار پیربازار جوان مومن، انقلابی و بومی است/ از استانداری گیلان انتظار حمایت داریم

شهردار پیربازار جوان مومن، انقلابی و بومی است/ از استانداری گیلان  انتظار حمایت داریم

.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام و المسلیمن احمد یوسفی در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد شهر پیربازار گفت؛ کسی که صرفاً نماز بخواند و تسبیح به دست بگیرید انقلابی نیست، انقلابی کسی است که هر گوشه ای از مملکت مشکلی ایجاد شد بپاخیزد و درصدد رفع آن مشکل باشد.
وی افزود: شهر نوپای پیربازار نیاز به توجه دارد و اقدام شورای شهر بابت انتخاب یک شهردار سالم و انقلابی که همه مردم پیربازار وی را از کودکی تاکنون می‌شناسند قابل تقدیر است.
امام جماعت مسجد پیربازار افزود؛ همه ما مردم پیربازار باید از شهردار بومی خود حمایت کنیم تا بلایی که بر سر شهر رشت آمده و هرساله شهردار را استیصاح میکنند و شهر و شهروندان دچار چالش می گردد بر سر شهر نوپای پیربازار نیاید.
وی بیان داشت؛ از استانداری گیلان می‌خواهیم که آرامش را به شهر نوپای پیربازار بازگردانده و شهردار بومی و جوان و انقلابی این شهر را حفظ نمایند.
وی خطاب به شورای شهر پیربازار که با دستور موقت دیوان بر سر کار برگشته تا به پرونده شورای شهر پیربازار در دیوان رسیدگی شده و معلوم شود تا کدام گروه باید بر سر کار باقی بماند افزود؛ تا قطعی شدن این رای قطعی از هرگونه استیضاح شهردار دست نگه دارند تا این شهر در بدو تاسیس دچار چالش و درگیری های جناحی و حاشیه ای نگردد.
لازم به ذکر است که پس از دستور موقت دیوان مبنی بر اینکه تا رسیدگی به روند پرونده و مشخص شدن رای قطعی که کدام گروه از شورای شهر پیربازار باید به راس کار بازگردد، فعلاً شورای قبلی بکار بازگشته و شورایی که شهردار را انتخاب کرده اند معلق گردند که البته با مصوبه شورای تامین استان بجهت ایجاد تنش در شهر اجرای این حکم متوقف گردیده بود، بیکباره اجرا گردید که این امر حواشی گوناگونی را برای شهردار این شهر به وجود آورد که از جمله آن موضوع کذب ضرب و شتم کارگر شهرداری توسط شهردار بود که پس از رویت دوربین های مداربسته شهرداری، ساختگی بودن این موضوع در جهت تخریب شهردار مشخص گردید و پرونده قضایی این ماجرا با شکایت شهردار پیربازار برای خاطیان در دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است.
شورای شهر پیربازار برای دومین بار پاپی در یک ماه ۲۰ سوال تکراری را از شهردار این شهر پرسیده که جلسه استیضاح دوم عصر فردا برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار