کد خبر : 12008
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396- 34: 18

شهرستان‌های رودسر و املش از نبود پزشکان حاذق و متخصص رنج می‌برند

شهرستان‌های رودسر و املش از نبود پزشکان حاذق و متخصص رنج می‌برند

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه پزشکی استان گیلان را پزشکان توانمندی تشکیل می‌دهند گفت: شهرستان‌های رودسر و املش از نبود پزشکان حاذق و متخصص رنج می‌برند

به گزارش ‘گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر امروز در همایش سلامت و تقدیر از فعالان حوزه سلامت با اشاره به اینکه هفته سلامت فرصتی مهمی برای توجه به ارتقای سلامت جامعه است اظهار داشت: باید به‌طور ویژه به فعالان این حوزه به‌منظور ارتقای سلامت جامعه کمک کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز بیماری‌های واگیر به صفر رسیده و مقوله مهم تهدیدکننده سلامت جامعه، بیماری‌های غیرواگیر است افزود: سبک زندگی امروز و عدم توجه مناسب به تغذیه موجب گسترش بیماری‌های غیرواگیر شده و این امر در سنین پایین هم دیده می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به آلودگی‌های آب و هوایی در کشور و با بیان اینکه استان گیلان قلب تنفس کشور است و باید سلامت روانی و جسمی را در این استان افزایش داد تصریح کرد: باید در تولیدات کشاورزی در زمینه مبارزه با آفات از روش‌های بیولوژیک استفاده کرد.

عباسی با تاکید بر اینکه اجرای صحیح سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف تنها راه حل برطرف کردن مشکلات است بیان کرد: با اجرای سیاست‌های ابلاغی به‌ویژه در حوزه سلامت، سطح سلامت روانی و جسمی جامعه گسترش یافته و از خسارت‌‌های مالی و جانی جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت و با بیان اینکه جامعه پزشکی استان گیلان را پزشکان توانمندی تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد: با توجه به ارتقای سطح سلامت در استان گیلان، شهرستان‌های رودسر و املش از نبود پزشکان حاذق و متخصص رنج می‌برند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه خدمات و امکانات ویژه پزشکی باید به‌صورت عادلانه در جامعه تقسیم شود تصریح کرد: خدمات پزشکی در مراکز درمانی استان باید به شیوه‌ای باشد که همه مردم از تمامی امکانات به‌صورت یکسان بهره مند شوند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار