کد خبر : 21667
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1396- 39: 11

شهرستان رشت توانایی کسب جایگاه برتر در حوزه بومگردی را دارد

شهرستان رشت توانایی کسب جایگاه برتر در حوزه بومگردی را دارد

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان رشت در راستای توسعه حوزه گردشگری و بومگردی گفت: این شهرستان قابلیت‌های لازم را برای ارتقا در این زمینه دارد.

به گزارش گیلانستان، سید‌محمد احمدی در گفت‌و‌گویی با اشاره به برنامه‌های خود در راستای مدیریت شهرستان رشت اظهار داشت: ایجاد و حفظ وحدت و یکپارچگی با سایر مسئولان شهرستان در اولویت اقدامات من قرار دارد.

سرپرست فرمانداری رشت حفظ تعامل میان مسئولان شهرستان و استان را مهم‌ترین راهکار برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان دانست و گفت: نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های بزرگی برای این شهرستان محسوب می‌شوند.

احمدی با بیان اینکه می‌توان با همکاری نمایندگان شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار و سایر مدیران استانی مشکلات شهرستان رشت را کاهش داد افزود: مشکلات این شهرستان کم نیست و یکی از آن‌ها مشکلات آب شرب روستاها است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه برق روستاهای شهرستان رشت و همچنین آسفالت راه‌های روستایی خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده تمام مشکلات شهرستان رشت را با ارائه آمار و ارقام به اطلاع مردم می‌رسانم.

سرپرست فرمانداری رشت با اعلام اینکه سرکشی به روستاهای شهرستان رشت در دستور کار وی قرار دارد تصریح کرد: درسایه تعامل، کار، تلاش و همکاری می‌توانیم خدمات مورد نیاز مردم شهرستان رشت را در اختیار آنان قرار دهیم.

احمدی خطاب به رسانه‌ها و اصحاب رسانه استان گیلان اعلام کرد: از تمامی رسانه و اصحاب رسانه استان می‌خواهم تا نواقص موجود در شهرستان را رصد کرده و برای رفع آن‌ها ما را همراهی کرده و در جریان بگذارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم پیرامون برنامه‌هایش در راستای توسعه گردشگری در شهرستان رشت گفت: با توجه به ۱.۵ میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده براساس برنامه ششم توسعه، اقداماتی در راستای توسعه بومگردی روستایی انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان رشت در راستای توسعه حوزه گردشگری و بومگردی خاطرنشان کرد: این شهرستان قابلیت‌های لازم را دارد تا بتواند جایگاه بالایی را در این زمینه داشته باشد.

احمدی با بیان اینکه با استفاده از طرح‌های بومگردی می‌توان اقدامات موثری در حوزه اشتغال در شهرستان رشت و استان گیلان انجام داد اعلام کرد: در طول هفته یک روز را به‌طور کامل به بررسی وضعیت اشتغال شهرستان رشت اختصاص می‌دهم./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار