کد خبر : 166
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 خرداد 1394- 45: 8

شهرستان شفت مامنی برای چهره های اصلاح طلب

شهرستان شفت مامنی برای چهره های اصلاح طلب

حتی صادق زیبا کلام چهره جنجالی و تریبون این روزهای اصلاح طلبان کشور با حضور در یکی از روستاهای شهرستان شفت به تبادل و انتقال ایده های خود با همقطارانش در استان پرداخت.

به گزارش درگیلان به نقل از صبح شفت، با اینکه حدود ۹ ماه به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، اما فعالیت احزاب و تشکل های مختلف از هم اکنون آغاز شده و هر چند روز یکبار شاهد مراسم و همایش گروه ها و احزاب سیاسی به بهانه های مختلف هستیم.

برای اینکه مطمئن شوید تب انتخابات در کشور چقدر بالا گرفته کافیست سری به ویکیپدیا زده و اسامی افرادی را ببینید که خود را نامزد شرکت در انتخابات کرده و حتی شانس پیروزی برای خویش قائل اند.

این تب و تاب به گیلان نیز سرایت کرده و احزاب و تشکل های مختلف از هم اکنون سعی در جلب نظر مردم برای رسیدن به آرای بیشتر دارند و با برگزاری جلسات و محافل مختلف شروع به جلب کردن آرای مردم کرده اند.

اما آنچه برای نگارنده مطلب جلب توجه نموده حضور پررنگ افراد وابسته به جریان اصلاح طلب گیلان در شهرستان شفت و آنهم در روستاهای اطراف آن است به گونه ای که تا امروز چند جلسه مختلف با حضور چهره های مطرح اصلاح طلب استان در روستاهای اطراف شفت به صورت محافل محرمانه تشکیل شده است.

حتی پای صادق زیبا کلام چهره جنجالی و تریبون این روزهای اصلاح طلبان کشور نیز به این جریان باز شده و  چندی پیش او هم با حضور در یکی از روستاهای شهرستان شفت به تبادل و انتقال ایده های خود با همقطارانش در استان پرداخت.

 

وقتی به تحرکات انتخاباتی حوزه شفت(که با شهرستان فومن مشترک است) می نگریم هیچ نکته عجیبی به چشم نمی آید، در این منطقه از افرادی مثل ناصر عاشوری(نماینده فعلی)، خلیل بهروزی فر، جواد زبردست، سید تقی موسویان و… به عنوان نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام برده می شود که کم و بیش فعالیت های خود را آغاز کرده اند.

باید دید اصلاح طلبان استان چرا شفت را به عنوان منطقه فعالیت خود انتخاب کرده اند، جایی که به نسبت سایر مناطق استان از نظر جمعیتی و پیشرفت ساختاری در وضعیت مطلوبی قرار نگرفته و عملا نقش چندانی در معادلات سیاسی استان ایفا نمی کند.

آیا دلیل این دیدارها این است که گروه های جریان اصلاحات گیلان قصد بازگشت مرحله به مرحله به قدرت با محوریت مناطق کم جمعیت تر و با حساسیت کمتر را دارند یا به دلیل عدم رضایت توده مردم از عملکرد دولت اعتدال در بحث اقتصادی از پیروزی در شهرها و مناطق پرجمعیت ناامید شده و با فعالیت در حوزه روستاها و مناطقی از این دست سعی در جلب حمایت این قشر از مردم دارند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار