کد خبر : 27202
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مرداد 1397- 47: 17

شهر رشت عطر حریم حرم “ضامن آهو” گرفت

شهر رشت عطر حریم حرم “ضامن آهو” گرفت

مراسم ویژه جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام حرم رضوی و اهتزاز پرچم گنبد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در کانون جوانان بسیج رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان ، مراسم ویژه جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام حرم رضوی و اهتزاز پرچم گنبد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در کانون جوانان بسیج رشت برگزار شد.

حال و هوای کانون جوانان بسیج رشت شب گذشته عطر حریم ضامن آهو را داشت؛ نوای “آمدم ای شاه پناهم بده” دل‌های تک تک حاضران جلسه را مشهدالرضایی کرده بود.

پرچم حرم حضرت سلطان و خدام که وارد مراسم شدند گویی مردم خود امام رئوف را در مراسم حاضر یافتند؛ همه برخاستند و دیگر فردی در مراسم نبود که حال و هوای چشمانش از شوق، بارانی نشده باشد.

یکی از خدام حرم امام رضا(ع) از کرامات این امام رئوف می‌گفت و گویی مردم لحظه به لحظه بیشتر دلتنگ حریم حضرت سلطان می‌شدند و بارش اشک‌های عاشقی‌شان بیشتر می‌شد.

پرچم را میان جمعیت آوردند؛ دیگر کسی سر از پای نمی‌شناخت؛ همه پرچم را بوسیده و به صورت خود می‌کشیدند؛ گویی این پرچم برایشان پیراهن یوسفی بود که با آمدنش بغض از دل مردم باز می‌کرد.

کسی از امام رئوف خود شفای بیمارش را می‌خواست؛ دیگر گرفتاری‌هایش را به امامش می‌گفت و دست به دامانش شده بود اما چه حاجت قشنگی داشت آن جوانی که با التماس، رزق زیارت اربعینش را از امام رضا(ع) می‌خواست.

مراسم به پایان رسید و هیچ جز برای ۹ نفر از حاضران شیرین‌تر از گرفتن عیدیشان از امام مهربانی‌ها نبود؛ ۸ نفر به قیدقرعه راهی مشهدالرضا شدند و یک نفر نیز راهی سرزمین عشق، کربلا.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار