کد خبر : 6123
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395- 36: 11

شهیدسجاد طاهرنیا: هر روز دو رکعت نماز برای عاقبت به خیری بچه ها برایشان بخوانید

شهیدسجاد طاهرنیا: هر روز دو رکعت نماز برای عاقبت به خیری بچه ها برایشان بخوانید

خداوند توفیق داد هر روز دو رکعت نماز برای عاقبت به خیری از روز اول تولد بچه ها تا الان خواندم اگر در توان شما بود برایشان بخوانید دوست دارت آقایی

به گزارش گیلانستان به نقل از احرارگیل، امروز مراسم رسمی اولین سالگرد عروج عارفانه مدافع حریم زینب کبری(س) شهید تا سوعای حسین ابن علی(ع) در گلزار شهدای رشت برگزار می شود از بعد نماز صبح پشت سیستم نشستم تا چند سطری ادی دین کنم… عکس ها و دلنوشته های آقا سجاد را که مرور می کردم به وصیت نامه کوتاه ولی پر معنایش برخوردم بریده ای از آن که خطاب به همسرش بود را با اینکه خوانده بودم ؛ دوباره … چند بارخواندم. انتخاب تیتر برایم بسیار دشوار بود تا اینکه این جمله بارانی ام کرد:  هر روز دو رکعت نماز برای عاقبت به خیری بچه ها برایشان بخوانید؛ بخوانید:

همسر عزیزم

با عرض سلام و خداقوت به شما که همه بار این زندگی و تربیت فرزندانمان بدوش شما می باشد . از حضرت زینب (س) و بی بی سه ساله برای شما آرزوی سلامتی و صبر و استقامت طلب می کنم . از شما بخاطر همه چیز ممنونم . از اینکه در تمامی مراحل زندگی پشت بنده ی حقیر بودی و مرا در تمامی لحظات یاری کردی از خدا می خواهم در آخرت با هم باشیم

شاید سختیهایی که در زندگی با بنده کشیدی را جبران کنم .لطفا فاطمه رقیه و محمد حسین را ولایی تربیت کنید و بهشان بگویید که من به چه اندازه دوستشان دارم .

خداوند توفیق داد هر روز دو رکعت نماز برای عاقبت به خیری از روز اول تولد بچه ها تا الان خواندم اگر در توان شما بود برایشان بخوانید . یادتان باشد در تمامی مراحل زندگی فقط توکل کنید به خدا و قناعت کنید و به هرچیزی که خداوند به شما داده راضی باشید و از کسی جز خداوند چیزی نخواهید .

ببخشید که در لحظات سخت نبودم هرچند وظیفه بنده بود . اما بخاطر همه سختیها از شما عذرخواهی می کنم . از خط ولایت جدا نشوید و چادر این هدیه حضرت زهرا (س) را که امانتی دست شما هست ، را پاسداری کنید . سلام مرا به پدر و مادرتان برسان و بهشان بگو تشکر میکنم برای همه چیز .

دوست دارت آقایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار