کد خبر : 18237
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

شهید حسین پور در شب شهادتش جان 100 نفر را نجات داد/ تا دو ماه دیگر داعش را نابود خواهیم کرد

شهید حسین پور در شب شهادتش جان 100 نفر را نجات داد/ تا دو ماه دیگر داعش را نابود خواهیم کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سربلند حسین پور گفت: مدیریت شهید حسین در شب شهادتش جان 100 نفر را نجات داد.

به گزارش گیلانستان ،سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید سربلند حسین پور گفت: بسیاری از شخصیت های مسیحی و بودایی و نیز برادران اهل سنتجملاتی در وصف امام حسین(ع) دارند که حقیقتا برای من مانند روضه است.

وی افزود: محبت شهید حسین قمی خودمان یا شهید حسین پور شلمانی در قلوب مجاهدان منطقه ریشه دوانده است، او سن کمی داشت اما تاثیرات فراوانی برجای گذاشت.

سردار سلیمانی افزود: یکی از ویژگی های شهید حسین پور این بود که در بحران ها و سختی ها شجاعتش و قدرت اراده اش در اداره بحران بیشتر می شد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید حسین پور مایه افتخار همه ایران است، در شب شهادتش مدیریت او جان 100 نفر را نجات داد.

سردار سلیمانی گفت: شهید حسین پور در شب شهادتش 4 بار مجروح شد و سپس به شهادت رسید و این تابلوی زیبای معرفی جوان ایرانی است و افتخار همه است.

وی افزود: سه عامل باعث کشش جوانان ایران به عرصهدفاع از حرم است که عامل اول و مهم ترین علت کشش جوانان میل به شهادت است.

سردار سلیمانی گفت: زکاوت و هوش جوانان ما در تشخیص اهمیت حیات ابدی و معامله دنیا با رضایت الهی عامل اشتباق آنان از دفاع از حرم است.

وی افزود: عامل دوم عامل انسانی و وجدان است، وقتی می بینند شهرهای سوریه و عراق در محاصره افرادی از گرگ بد سیرت تر هستند حرکت می کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: عامل سوم درایت جوانان ماست که درک می کنند اگر خطر داعش دفع نشود ایران و جان و ناموس ملت ایران در خطر می افتد.

سردار سلیمانی گفت: همه کسانی که در صحنه نبرد سوریه حضور می یابند، نه داوطلبانه، بلکه ملتمسانه حضور یافته اند

 

وعده شیرین حاج قاسم سلیمانی در شلمان لنگرود

سردار قاسم سلیمانی در مراسم چهلمین روز شهادت شهید حسین پور گفت: وقتی شهید حججی به شهادت رسید در پیامی تاکید کردم تا سه ماه دیگر ریشه داعشرا می خشکانیم الان هم می گویم نابودی داعش نزدیک است و تا دو ماه دیگر نابودی این شجره خبیثه را جشن می گیریم.

 

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار